Kawan-kawan kakcik

Selasa, 29 Januari 2013

ADA itu merujuk kepada pejabat atau orang di dalamnya?...

Tafsirkanlah sendiri... :)



Nampak tak mangga yang berkunci pada pintu itu? Tak nampak, kan.
Macam mana nak nampak, gambar itu telah dipotong-potong. Jom
kita minumlah! Tenangkan perasaan. ;-)

31 ulasan:

  1. Balasan
    1. Biasanya perkataan ADA atau TIADA pada pintu pejabat adalah untuk menunjukkan sama ada pegawai yang bertugas ada atau tidak di pejabat, kan? Pintu yang kakcik rakamkan gambarnya itu tertera perkataan ADA tapi pintu bertutup rapat dan berkunci. Mungkin pegawai bertugas sedang menyembunyikan diri kot seperti kata Jebateja di bawah ... :)

      Padam
  2. Mangga tak nampak, tapi budak yng dok sedut air gaya comel tu nampak jelas...

    BalasPadam
  3. Assalamualaikum kak cik....
    Hihii...Ada Pejabat je...

    BalasPadam
  4. Biasalah tu kak...ADA serupa macam takde..

    BalasPadam
  5. mereka ada di dalam tapi tak mahu menerima tetamu...keh3....

    BalasPadam
  6. hee tak paham lah kakcik, blur.com petang2 ni =)

    BalasPadam
  7. dia nak kata tadi dia ada, tapi masa kakcik mai tu tak sempat nak tolak jadi tiada..pi minum ais blended jugak kot

    BalasPadam
  8. Dia kunci diri sendiri dalam ofis tu. Pastu dia telan anak kunci tu.

    BalasPadam
  9. kalau saya jadi penunggu...mahu sakit kepala dan sakit hati dibuatnya..

    BalasPadam
  10. wuiiii.......nampak BS jer...makin sehat walafiat dia? Alhamdulillahh....

    BalasPadam
  11. tidur la tu..

    saya suka menuduh..hehehe

    BalasPadam
  12. berehat kot org tu..
    pastu lupa tak alihkan perkataan 'ada'

    BalasPadam
  13. ada, tapi orgnya ntah mana hehehehehehehhe

    BalasPadam
  14. mereka ambil mudah dan bersikap tak peka....ini menyusahkan ramai pihak...sabar jelah...

    BalasPadam

Catatlah apa sahaja asalkan tidak menyinggung sesiapa.

Komen-komen yang tiada kena mengena atau sengaja dilontarkan untuk menyindir, akan kakcik buang. DIMAKLUMKAN JUGA, ADALAH HAK TUAN PUNYA BLOG INI SEPENUHNYA UNTUK MEMBUANG MANA-MANA KOMEN YANG DIRASAKAN TIDAK PERLU ADA ATAU DIBERI RUANG BERLEGAR DI SINI.

Ada pertanyaan dan segan nak letak komen? Sila emel ke : kakcikseroja@gmail.com