Kawan-kawan kakcik

Sabtu, 1 Disember 2012

Sabtu - waktu untuk pulang...

InsyaAllah, petang nanti akan menjejak semula bumi Kuala Lumpur.

Tidak banyak rakaman di sini. Tiada juga pinggan mangkuk yang dibeli. Hanya coklat hampir 'seguni', buat anak-anak yang menanti...




Elok je burung tu bertenggek atas kepala!

24 ulasan:

  1. Moga selamat pulang..:)
    Pasti anak2 taK sabar tunggu bonda yang kan bawa 'seguni' coklat nii..;)

    BalasPadam
    Balasan
    1. Bukannya semuanya anakanda yang punya tu. ada juga kiriman teman2 terselit sama. :)

      Padam
  2. Pegang elok2 guni coklat tu kakcik, takut berterabur di tengah jalan pulak!

    BalasPadam
    Balasan
    1. InsyaAllah. Kalau bertabur, menangis tak berlagu la jawabnya... :)

      Padam
  3. kakcik dengan suami ni nampak awet mudalaa..:)

    BalasPadam
    Balasan
    1. Kami memang masih muda, baru 15 dan 25 tahun je... Hehehe...

      Padam
  4. wahh seronoknya makan angin, nak voklat kak cik!!!

    BalasPadam
  5. Balasan
    1. Ni pun tengah fikir macamana nak usung guni tu! :)

      Padam
  6. Kakcik kalau seguni coklat cukup tu buat kami ramai-ramai di JB hari ini. Kenapalah kakcik tak balik semalam. Hari ini dah boleh ke JB

    BalasPadam
    Balasan
    1. Takde rezeki kakcik nak ikut ke sana kali ini! :(

      Padam
  7. Wah seguni coklat.. Tentu anak2 akak peminat coklat. Nur belum pernah jejakkan kaki ke Langkawi... Teringin nak pergi..

    BalasPadam
    Balasan
    1. Langkawi ni memang terkenal dengan coklatnya yang murah dan pinggan mangkuk je... :)

      Padam
  8. wahhh semoga selamat sampai tau kak
    kak nak choc juga kak !

    BalasPadam
  9. wahhh...seguni coklat kak cik...

    hekhek...

    bahagianya lah anak anak akak ....

    :)

    BalasPadam
  10. selamat pulang... wah... kalau dah seguni coklat... kat mana nak letak vision plak.. heheh

    BalasPadam
  11. Best nyer jenjalan langkawi..g berdua je...

    BalasPadam
  12. honeymoon ke kakcik kat Langkawi tuu

    BalasPadam
  13. bestnyaaaaa

    kakcik... kalau ayu dekat, mmg ayu mau kirim coklat

    BalasPadam
  14. as salam

    best nye kak langkawi..saya tak penah jejak lagi.terus teringat ceklat daim tu pun sepupu yg bagi:)

    BalasPadam
  15. beria-ia ibu_suri ajak IM pi sana bulan depan. Tapi ntah kenapa, IM sekarang ini lebih suka pergi ke sesuatu tempat yang memberi keinsafan daripada keseronokan!

    BalasPadam
  16. wah..ada burung atas kepala..hehehehe

    BalasPadam

Catatlah apa sahaja asalkan tidak menyinggung sesiapa.

Komen-komen yang tiada kena mengena atau sengaja dilontarkan untuk menyindir, akan kakcik buang. DIMAKLUMKAN JUGA, ADALAH HAK TUAN PUNYA BLOG INI SEPENUHNYA UNTUK MEMBUANG MANA-MANA KOMEN YANG DIRASAKAN TIDAK PERLU ADA ATAU DIBERI RUANG BERLEGAR DI SINI.