Kawan-kawan kakcik

Rabu, 19 Disember 2012

Mohon bantuan kawan-kawan...

Anak bujang kakcik yang nombor tiga (yang suka masak memasak tu) ingin memulakan perniagaan secara kecil-kecilan di lama facebookKakcik ingin meminta jasabaik kawan-kawan untuk melawat halaman Miss Hijabista dan like serta kongsikan halaman tersebut sebagai tanda sokongan...




Semoga langkah permulaan anak bujang kakcik ini sebagai perintis untuk dia melangkah lebih jauh dengan penuh gaya dan kejayaan.  Terima kasih untuk kawan-kawan yang sudi memberikan sokongan.

42 ulasan:

  1. sy dah like jugak...good luck ya...=)

    BalasPadam
  2. Assalamualaikum alhamdullilah...seronok mendegarnya..moga ank kakcik bejaya....

    BalasPadam
  3. wahhhhh....anak mak ni rajin betul....sy pun suke gak mak bisnes nih tp nk komit tu hadoyaiiii...hiiihihi

    BalasPadam
  4. Tahniah....
    Moga yg kecil kecilan tu....bercambah jdi besar....moga sukses....:-)

    BalasPadam
  5. Saya juga sudah like tanda sokongan. Semoga membuahkan hasil :)

    BalasPadam
  6. saya hanya mampu doakan semoga impiannya tercapai..coz saya takde acc FB, kak ..

    BalasPadam
  7. dah like dah..
    anak2 saya suka tudung mcm niii..

    BalasPadam
  8. Semoga dia berjaya dalam bidang yg diceburi ni, amin!

    BalasPadam
  9. Bagus bisnes...semoga terus berjaya!!

    BalasPadam
  10. semoga berjaya, terus berjaya dan kekal berjaya !

    saya sudah like.

    BalasPadam
  11. Da like da Kak Chik..pesanan dari saya yang da buat on9 biz dari 2009...bertabahlah selalu ok!!

    BalasPadam
  12. Baguih...nanti akan cuba like...asal blog kak cik jarang leh bukak kat enpon..tu yg jarang tinggalkan jejak tu...hihihi

    BalasPadam
  13. insyaAllah kak cik.. sat gi dyh on fb dyh like..

    :)

    BalasPadam
  14. wah bangchik jual tudung ke... lawa modelnya!


    semoga berjaya buat bangchik

    i like!

    BalasPadam
  15. Tahniah buat anak Kakcik. Moga terus berjaya.

    BalasPadam
  16. assalamualaikum kakcik...tahniah2 buat anak kakcik tu yer...:)

    BalasPadam
  17. dah like..

    moga bsnes ank kakcik maju :-)

    BalasPadam
  18. Selamat maju jaya untuk anak kakcik itu. Alhamdulillah, masih muda lagi tapi dia telah memilih jalan hidup yang Rasul kita ajar.

    BalasPadam
  19. saya dah liked..jemput like page saya jugak eh :)

    BalasPadam
  20. Moga jumpa jutawan yg borong sekali dgn miss FB, mmmm

    BalasPadam
  21. selamat maju jaya buat pemilik MIss Hijabista

    BalasPadam
  22. minat nak berniaga takpe la.. moga2 berhasil usaha anak akak

    BalasPadam
  23. Alhamdulillah...muncul sorang lagi usahawan muda dari kalangan orang Melayu...sangat bangga mudah-mudahan berjaya.

    BalasPadam
  24. alhamdulillah kak ..
    semoga dia success tau !
    saya dah lama x buka Fb kak .. malasssssssss jhuhuh

    BalasPadam
  25. selamat maju jaya utk anak kakcik tu.saya kurg aktif sikit fb ni.tp tak pe nnt saya like tanda sokongan

    BalasPadam

Catatlah apa sahaja asalkan tidak menyinggung sesiapa.

Komen-komen yang tiada kena mengena atau sengaja dilontarkan untuk menyindir, akan kakcik buang. DIMAKLUMKAN JUGA, ADALAH HAK TUAN PUNYA BLOG INI SEPENUHNYA UNTUK MEMBUANG MANA-MANA KOMEN YANG DIRASAKAN TIDAK PERLU ADA ATAU DIBERI RUANG BERLEGAR DI SINI.