Kawan-kawan kakcik

Jumaat, 7 Disember 2012

Gambar-gambar di Langkawi lagi...



Air laut di Dataran Lang ini kelihatan seperti 'menggelegak'


Siap mengepak, tapi tak terbang juga!


SubhanAllah... indahnya...


Buat perangai macam budak-budak!


Berangan konon-konon nak ambil gambar cantik macam
DrSinga selalu ambil tu. ;-)


Manjalah kononnya tu! (Ujian sentiasa ada untuk setiap
pasangan dan kadangkala memang terasa bagai kita tak
mampu  menghadapinya.  Terpulanglah bagaimana kita
menanganinya untuk memastikan ombak tidak menjadi tsunami)


18 ulasan:

  1. romantiknya gambar berdua....suka lea nengok

    BalasPadam
  2. Subhanallah. Cantiknya langit dan laut. Saya boleh duduk berjam2 mengadap pemandangan begini. Betul Kakcik. Bila dah jadi tsunami, pasti ada yang musnah.

    BalasPadam
  3. Mmg indah alam ciptaan yg maha esa..sy pun kalau berjalan Mmg suka menghahati panorama yg indah disamping dpt mengeratan hubungan keluarga..tgk tu kan bagus k.cik dan suami mengekalkan keromantisan...kita kena lah landai menangkisvombak badai apatah.lg tsunami dlm alam rumahtangga kan..kan..;)

    BalasPadam
  4. huhuhuhu.. salam kakakku kakcik..

    dari header hingga ke n3.. hatta gambo elang tuh.. romantik juga adanya huhuhu..

    tumpang gembira melihat kakcik bahagia..

    BalasPadam
  5. saya tidak boleh tengok laut .. semangat utk memancing tetiba berkobar2 ..

    *romantis gambar ke dua terakhir tu !

    BalasPadam
  6. hahaa.. lama burung tu tak terbang2.. terpacak kat situ je

    BalasPadam
  7. dapat singgah dataran lang sekejap jew kak..tu pun lepaskan hajat amik pic lang tue..:)

    BalasPadam
  8. Pergi langkawi aritu tk g tgkpa gmbr kt helang besar ni pun..rugi btl

    BalasPadam
  9. Kak Cik kalau ada kamera sehebat dr singa mesti cantik lagi gambar tu.

    BalasPadam
  10. cantik2 pemandangan terutama di tepi laut

    BalasPadam
  11. Gambar budak-budak tu pun saya pernah posing di situ. Best!

    BalasPadam
  12. Cantiknya..dah lama tak pergi Langkawi..rindu pulak tengok gambar romantik kak cik ni..

    BalasPadam
  13. cantik nyeee
    adehhh bilelah leh gi nie
    akk pic akk ngan abang tuu comel tau ekekeke
    saya lak malu2 tgk nie ;)

    BalasPadam
  14. Sapa cakap orang lama tak boleh romantis kan? Dah terbukti boleh... ;)

    BalasPadam
  15. ada burung besar bertenggek atas kepala kakcik... romantik ahh..

    BalasPadam
  16. GAMBAR yang lasat adalah sgt sweeettt....suka...

    BalasPadam

Catatlah apa sahaja asalkan tidak menyinggung sesiapa.

Komen-komen yang tiada kena mengena atau sengaja dilontarkan untuk menyindir, akan kakcik buang. DIMAKLUMKAN JUGA, ADALAH HAK TUAN PUNYA BLOG INI SEPENUHNYA UNTUK MEMBUANG MANA-MANA KOMEN YANG DIRASAKAN TIDAK PERLU ADA ATAU DIBERI RUANG BERLEGAR DI SINI.