Kawan-kawan kakcik

Khamis, 15 November 2012

Suburnya Malaysia...

... hinggakan di dinding bangunan pun pokok boleh hidup subur menghijau ...

Gambar dirakam di Pekan Hulu Yam, Selangor.
(kemaskini pada 16/11/2012 - lupa nak letak kapsyen sebelum ini)

21 ulasan:

  1. betul tu kakcik....hihihi....nampak sangat kesuburannya itu...salam maal hijrah kakcik

    BalasPadam
  2. hahaha...nth umah sape la ni kan kakcik

    BalasPadam
  3. KakCik
    Macam rumah I aje tu? hehe..

    Salam Maal Hijrah :-)

    BalasPadam
  4. salam awal muharam Kc Seroja, subur sesangat tak yah siram, bubuh baja tapi tetap tumbuh kan heee

    BalasPadam
  5. ada hujan ada mentari, hidup merata sisi...

    BalasPadam
  6. mmg subur negara kita ni kann...
    dimana2 ada tanaman pokok menghijau..

    BalasPadam
  7. Yang dijaga rapi hidup segan mati tak mau.. Yg tumbuh melata macam tu elok pulak subur..

    BalasPadam
  8. hahah kak mana ni kak...? rasa cam pernah nampak hehehe

    BalasPadam
  9. wahhh kak cik mmg subur tue..kt area mana la tue kan.

    BalasPadam
  10. Hehehehe pandai kakcik perli yea hehehe

    BalasPadam
  11. Salam Maal Hijrah..
    Malaysia memang strategik dengan cuaca, suhu dan bermacam faktor..

    Blog Qashmere
    Style Me Gorgeous By Qashmere For Plus Size Fashion

    Take Care

    BalasPadam
  12. Kalau sayur yg tumbuh macam tu, tak yah ke pasar lah...

    BalasPadam
  13. hahahaa.. pokok ni la yang tumbuh atas bunbung rumah saya... habis banjir rumah saya...

    BalasPadam
  14. Salam kak cik, cemburu tgk kesuburan bangunan tu ;)

    BalasPadam
  15. haha...kalau pokok buah2an yg tumbuh ..boleh petik ikut tingkap ja...

    BalasPadam
  16. hehe...*pengsan..

    dayah biasa tgk pemandangan cam gini bila ikut jalan lama..

    tapi tak seberani kak cik .. sampai ambik gmbr..hekhek..

    (takutttt)

    BalasPadam

Catatlah apa sahaja asalkan tidak menyinggung sesiapa.

Komen-komen yang tiada kena mengena atau sengaja dilontarkan untuk menyindir, akan kakcik buang. DIMAKLUMKAN JUGA, ADALAH HAK TUAN PUNYA BLOG INI SEPENUHNYA UNTUK MEMBUANG MANA-MANA KOMEN YANG DIRASAKAN TIDAK PERLU ADA ATAU DIBERI RUANG BERLEGAR DI SINI.

Ada pertanyaan dan segan nak letak komen? Sila emel ke : kakcikseroja@gmail.com