Kawan-kawan kakcik

Ahad, 4 November 2012

Meneruskan misi kehidupan untuk sehari lagi...



... tapi pastikah kita akan bertemu petang hari ini?

Hanya Allah juga Yang Maha Mengetahuinya.


Selamat pagi kawan-kawan. Sejahteralah ke atas anda.

19 ulasan:

  1. Sejahtera ke atas kak cik juga... Selamat pagi :)

    BalasPadam
  2. Salam kakcik
    Ala Saya miss n3 kakcik yg LEPAS...
    Tp tak nak lepaskan peluang ucapkan Selamat pengantin baru buat along Dan huda. Semoga bahagia selamanya.
    Tahniah juga buat kakcik.

    BalasPadam
  3. Sejahteralah juga buat kakcik dan keluarga.

    BalasPadam
  4. selamat pagi dan salam sejahtera kakak ..

    x suke kakak cakap macam nie huhuhuhu ;)

    BalasPadam
  5. sesungguhnya waktu kematian itu tidak akan cepat mahupun terlambat walau sesaat...mengingatinya memang satu kemestian supaya kita tidak alpa dengan duniawi.

    BalasPadam
  6. as salam

    sejahteralah ke atas kita semua hendakNya..aamiin :)

    BalasPadam
  7. selamat pagi dan selamat sejahtera utk kakcik.
    slmt berhujung minggu.

    BalasPadam
  8. selamat berhujung minggu kakcik..

    BalasPadam
  9. Petang2 ni...Hujan kak.....ahakz...Alhamdulillah.....

    BalasPadam
  10. Tahniah kak cik, dpt menantu .
    lamabat baca entry sebelumnya , saya tinggal jejak kat sini lah ye.

    BalasPadam
  11. TAHNIAH KAKCIK...!!!!!

    dapat menantu... moga sejahtera sentiasa..

    BalasPadam
  12. Salam Kakcik,

    Tiada orang yang berani menjamin yang dia akan hidup sehingga petang hari jika ketika itu dia berada di pagi hari.

    BalasPadam
  13. dah petang saya baca entri ni kakcik..jadinya, selamat petang ya kakcik..:)

    BalasPadam
  14. Semuanya tertulis....insyaallah kalau ada IZINNYA kita pasti bertemu.

    BalasPadam
  15. sedetik ke depan pun kita tak akan pasti sama ada kita masih mampu menyedut udara...ALLAHUROBBI..!

    BalasPadam

Catatlah apa sahaja asalkan tidak menyinggung sesiapa.

Komen-komen yang tiada kena mengena atau sengaja dilontarkan untuk menyindir, akan kakcik buang. DIMAKLUMKAN JUGA, ADALAH HAK TUAN PUNYA BLOG INI SEPENUHNYA UNTUK MEMBUANG MANA-MANA KOMEN YANG DIRASAKAN TIDAK PERLU ADA ATAU DIBERI RUANG BERLEGAR DI SINI.

Ada pertanyaan dan segan nak letak komen? Sila emel ke : kakcikseroja@gmail.com