Kawan-kawan kakcik

Rabu, 14 November 2012

Gaya seorang abang...

... walaupun Budak Sepet ini tidak mempunyai adik kandung, tapi dia sangat menyukai anak-anak kecil.  Gambar bersama sepupunya ini dirakam di Pantai Teluk Kemang, Port Dickson pada 13/11/2012 ...








16 ulasan:

  1. Balasan
    1. Bayang-bayang tukang rakam (yang pasti, bukan mak BS). :)

      Padam
  2. semoga sifat penyayangnya kekal hingga dewasa...

    BalasPadam
  3. seronok mandi pantai..
    di kuala Trg nie semua pantai ada papan amaran tak boleh mandi, bahaya.

    BalasPadam
    Balasan
    1. Tapi kakcik tak mandi pun sebab tak bawa pakaian salin. Pergi pun tak dirancang...

      Padam
  4. nampak sifat penyayang si abang..yela dia pun xde adik kan..
    best mandi manda ni hehehe

    BalasPadam
    Balasan
    1. Mak tak mandi sebab mak risau bila dah masuk dalam air tu, mak pulak yang tak nak naik. :)

      Padam
  5. wah.. best.. ;)
    ai jugak kat rumah terkial-kial mengemas rumah seharian..
    dak Kakak je yang untuk pergi desa waterpark dengan sepupu-sepapatnya..

    BalasPadam
    Balasan
    1. Semalam seharian kakcik tak memasak pun. Balik dari berkelah tu, masih ada banyak makan yang adik2 bawa balik ke rumah kakcik. :)

      Padam
  6. nmpaknyer bdk sepet mmg dh ada ciri2 seorang abg yg baik... msti jns yg penyayang,takde adik sepupu2 yg kecik pun kire adik gk kn

    BalasPadam
    Balasan
    1. Dia memang suka sangat dengan budak2. Ikut macam ayah dia juga. :)

      Padam
  7. Rajin dia melayan budak2. Mesti penyayang budak sepet ni.

    BalasPadam
    Balasan
    1. Mudah2an dian akan punya rasa ihsan yang dalam di hatinya... :)

      Padam
  8. loving n caring mcm mak ayah dier...

    BalasPadam

Catatlah apa sahaja asalkan tidak menyinggung sesiapa.

Komen-komen yang tiada kena mengena atau sengaja dilontarkan untuk menyindir, akan kakcik buang. DIMAKLUMKAN JUGA, ADALAH HAK TUAN PUNYA BLOG INI SEPENUHNYA UNTUK MEMBUANG MANA-MANA KOMEN YANG DIRASAKAN TIDAK PERLU ADA ATAU DIBERI RUANG BERLEGAR DI SINI.

Ada pertanyaan dan segan nak letak komen? Sila emel ke : kakcikseroja@gmail.com