Kawan-kawan kakcik

Ahad, 11 November 2012

Ahad = 11/11/2012...

Apa agaknya rancangan kawan-kawan hari ini ya?

Beriadah bersama keluarga?

Balik ke kampung halaman?

Menghadirkan diri ke majlis kenduri?

Atau lepak-lepak depan peti televisyen sambil mengadap iPad (macam kakcik)?....


Ops! Ada sebakul besar pakaian belum bergosok.  Ada sesiapa sudi tolong selesaikan tak?

Walauapapun yang kita lakukan, semoga semuanya adalah perkara yang tidak melanggar hukum agama dan negara...

17 ulasan:

  1. Amin! Saya tolong orang di kebun, hehehe.

    BalasPadam
  2. Sama ler kita kak cik..dok depan tv (citer hantu!..siang2 berani ler...),atas riba ada ipad..tengok tv sambik BW..

    BalasPadam
  3. saya kena poi majlis ihtifal anak2.. kejap lagi kot. then kuar makan..

    BalasPadam
  4. Seronoknya berhujung minggu kakcik..santai2 setelah penat bekerja dan mengurus keperluan..lupa sekejab kain sebakul..

    BalasPadam
  5. "Assalamualaikum kakcik..cuaca hari ni mendung jer kan..tp kami ada jemputan 3 rumah ni kakcik..ntahlah kalau rajin nak pegi jugak..tp kena tunggu ank balik dulu dia ada kem di masjid.."

    BalasPadam
  6. as salam kakcik

    saya duduk2 je n masak2 kat rumah..hehe :)

    BalasPadam
  7. Weekend ni mcm2 aktiviti boleh buat..

    BalasPadam
  8. kisah dihujung minggu akan diupload dalam blog.. hehehe..

    BalasPadam
  9. As salam kak chik, kalau kak chik dah jumpa insan berbudi yang nak tlg selesaikan kain yang sebakul tuh jgn lupa bagi no fon kat bonda, mana tau bulih kurangkan lambakan kain selori kat rumah nih...sob3!!

    BalasPadam
  10. ala ye la... kena gosok baju... adeh!

    BalasPadam
  11. lepak kat rumah layan sofa..mata sebenarnya, hehe

    BalasPadam
  12. Saya ...abaikan 2 kenduri hari ini. Saya terjah tempat lain .....

    BalasPadam
  13. salam kak
    kain saya pun selonggok kak
    jommm gotong royong

    BalasPadam
  14. salam sejahtera,

    Hari yg sibuk...urus projek anak2!

    BalasPadam

Catatlah apa sahaja asalkan tidak menyinggung sesiapa.

Komen-komen yang tiada kena mengena atau sengaja dilontarkan untuk menyindir, akan kakcik buang. DIMAKLUMKAN JUGA, ADALAH HAK TUAN PUNYA BLOG INI SEPENUHNYA UNTUK MEMBUANG MANA-MANA KOMEN YANG DIRASAKAN TIDAK PERLU ADA ATAU DIBERI RUANG BERLEGAR DI SINI.

Ada pertanyaan dan segan nak letak komen? Sila emel ke : kakcikseroja@gmail.com