Kawan-kawan kakcik

Jumaat, 12 Oktober 2012

Makan apa tadi?? ...

... gambar berikut adalah antara makanan yang kakcik makan sewaktu berkursus di Gambang tempohari (kakcik akan pastikan apa yang kakcik ambil tidak akan disia-siakan, ya kawan-kawan.  Membazir itu bukankah amalan syaitonnirrojim... jadi, janganlah kita membazir)...

Ops... makanan ini bukan kakcik makan 'sekali hadap', ya.
Ianya adalah untuk 3 hari 2 malam sewaktu di sana. :)

30 ulasan:

  1. meriah tu kakcik.. hari ni KA pilih en MCD hehe

    BalasPadam
  2. Assalamualaikum Kak Cik

    meriah tu....

    BalasPadam
  3. meriahnya menu kakcik.
    hari ni sy lunch makan sushi king.

    BalasPadam
  4. Nyumnyum!!!dh lama xmkn kt hotel,uhuhuhu!

    BalasPadam
  5. pssst
    Lunch tadi Chenta makan Ikan Bakat kat TTJ tepi jalan lepas trafiklite tu .. ermmmm
    Alhamdulillah .. kenyang sudah!

    BalasPadam
  6. bt dana rasa lapar balik walaupun dh lunch ns ambeng td heheheh...

    BalasPadam
  7. macam² ada.....

    hari ni tak lunch pun.. rasa kenyang sarapan pagi td.. sampai ke ptg ni...

    BalasPadam
  8. Err..saya tak pernah mkn tak habis..hehehee...

    BalasPadam
  9. itu air colurful apa tu kakcik? rezeki Tuhan bagi jangan ditolak dan jangan membazir ye tak..

    BalasPadam
  10. Assalamualaikum,
    Eloklah makan sampai habis. Kalau takat rasa, ambik sikit. Kemudian tambah. Banyak kali tambah tak pa kan?

    BalasPadam
  11. wah...sedapnya kakcik...tetambah dessert dia tuhh

    BalasPadam
  12. Sedap tu.. Betul tu Kakcik, makan biar berpada2, jangan membazir. Hmm dah bertahun Nur tak dapat berkursus di hotel..

    BalasPadam
  13. Yang dalam cawan berwarna warni itu sungguh sungguh menggiurkan.....semua nampak sedaaaappp.....

    BalasPadam
  14. best biler berkursus macam2 makanan ader...tapi tu la kak kiter makan berpada....

    BalasPadam
  15. huishh puas hati
    kursus seronok .. makan lagi seronok ;))

    BalasPadam
  16. sedapnya...puas hati ni kalau kursus mkn mcm ni..hehe

    BalasPadam
  17. seronoknya dpt bertukar2 selera...

    BalasPadam
  18. Betul ....ambik setakat yg nak makan ........jgnrambang mata.
    Kak cik dah sihat kaaa?

    BalasPadam

Catatlah apa sahaja asalkan tidak menyinggung sesiapa.

Komen-komen yang tiada kena mengena atau sengaja dilontarkan untuk menyindir, akan kakcik buang. DIMAKLUMKAN JUGA, ADALAH HAK TUAN PUNYA BLOG INI SEPENUHNYA UNTUK MEMBUANG MANA-MANA KOMEN YANG DIRASAKAN TIDAK PERLU ADA ATAU DIBERI RUANG BERLEGAR DI SINI.

Ada pertanyaan dan segan nak letak komen? Sila emel ke : kakcikseroja@gmail.com