Kawan-kawan kakcik

Jumaat, 19 Oktober 2012

Kelantan menentang Angkatan Tentera, aku memang seorang yang emosional...



Disebabkan dalam kedua-dua pasukan ada pemain yang tidak pandai 'menjaga tingkah laku', aku tidak berminat hendak menyokong mana-mana pasukan pun.  Bagiku, siapa yang terbaik akan menjadi juara.  Itu sahaja.  Bermainlah dengan penuh disiplin.




***Alah... macamlah kau tu baik sangat kakcik oiiii...

###Sebab aku tahu kesan dari perbuatan tak baik yang pernah aku lakukan itulah, aku tak mahu orang lain pula berbuat sesuatu yang boleh mencalar maruah sendiri. Yang baik akan tenggelam dek keburukan yang mungkin dikenang selagi hayat dikandung badan...

21 ulasan:

  1. erk.macam tu ke mak? haha...sy xpilih mana2..xde kena mengena tp terpaksa tengok la jgk gamaknya, sbb kat umah tu semua kaki bola!

    BalasPadam
  2. saya sokong kelantan sbb tu negeri kelahiran saya..ada 1 yang sya sgt sokong kakcik...mereka bermain agak kasar dan membuat org nyampah nak tgk....pastu main kotor...

    BalasPadam
  3. Assalamualaikum,
    Bos saya penah kata "kebaikan yg kita buat berzaman tu akan hilang sekelip mata & orangtak ingatpun, yang orang ingat adalah...kesilapan kita yang SEKALI itulah jugak"

    Setuju dgn kakcik: pemain kena disiplin. Tapi nak tambah sikit lagi: Pengadil kena adil & penonton jangan dok EMo ----> kang sekarang, saya pulak yang dah emo hu hu hu

    BalasPadam
  4. saya bukan kaki bola...tengok sekadar tengok je la kakcik.. :-)

    BalasPadam
  5. setuju hanya yg terbaik akan jad juara !

    BalasPadam
  6. penonton yang tidak menjaga tingkah laku yang selalunye merosakkan suasana game..

    BalasPadam
  7. sy sokong tentera :D
    hehe sokong je minat tidak sama sekali.

    BalasPadam
  8. as salam,
    saya taknak tgk, tak minat..kalau pahang main
    pun saya tk nak tgk, mmg tak minat..
    haha teroknya saya :)

    BalasPadam
  9. nasib baik saya sekeluarga kaki bangku hehe...langsung tak minat bola...

    BalasPadam
  10. Ulasan ini telah dialihkan keluar oleh pentadbir blog.

    BalasPadam
  11. Chik na semestinya sokong kelate..

    BalasPadam
  12. Chik na semestinya sokong kelate :D

    BalasPadam
  13. gomo klate gomo..hehe..cik abang asal kelantan..hehe

    BalasPadam
  14. minat bola???
    Nasib saya tak minat..klu tak emo2 juga tengok mrk main...

    BalasPadam
  15. opsss...QH sokong ATM..sbb bkerja di mindef..hehe

    BalasPadam
  16. saya 'hantu bola'...tp tak minat Kelantan hek3..

    BalasPadam
  17. Jangan risau Kakcik, kalu ada pasukan yang merusuh, kita tembak saja depa!

    BalasPadam

Catatlah apa sahaja asalkan tidak menyinggung sesiapa.

Komen-komen yang tiada kena mengena atau sengaja dilontarkan untuk menyindir, akan kakcik buang. DIMAKLUMKAN JUGA, ADALAH HAK TUAN PUNYA BLOG INI SEPENUHNYA UNTUK MEMBUANG MANA-MANA KOMEN YANG DIRASAKAN TIDAK PERLU ADA ATAU DIBERI RUANG BERLEGAR DI SINI.