Kawan-kawan kakcik

Isnin, 10 September 2012

Semoga impian akan jadi kenyataan...

Ya Allah, permudahkanlah...


Along dah pernah sampai ke sini, tapi makayahnya belum lagi.
Musim untuk umat Islam menunaikan fardhu Haji akan tiba lagi, giliranku entahkan bila...

32 ulasan:

  1. insya Allah...bila tiba masa nyer itu..

    BalasPadam
  2. Perbanyakkan doa kepadaNya......insyaallah tiba masanya akan dijemput ke sana.

    BalasPadam
  3. Insya Allah kakcik, sama2lah kita berdoa akan dpt ke sana suatu hari nanti.

    BalasPadam
  4. Satu hari nanti sampai lah tu. Tak kiralah sapa dulu yg sampai. Yang penting niat tu ada...

    BalasPadam
  5. Insya Allah tiba masa nya nanti kakcik..
    Alhamdullilah, tahun ini Insya Allah mak ayah saya akan menunaikan ibadah Haji

    BalasPadam
  6. akan tiba masanya nanti kakcik..sama2 kita doa..

    BalasPadam
  7. InsyaAllah bila tiba masanya nanti dapat la kakcik dan saya jugak pegi sana. Rindunya pada Rasulullah.

    BalasPadam
  8. Insya'allah. Sama² lah kita berdoa yer kakcik.

    BalasPadam
  9. Kalau tak dapat kena buat rayuan berkali-kali kakcik. Kakak dulu pun sama dari belum ada anak sampai lahir anak ke tiga baru dapat..

    BalasPadam
  10. insyaallah..bila dah ada niat dan usaha, ALLAH akan permudahkan..sy pun g2 jg..yg pasti simpanan sy x mencukupi lg..sama2 lah berdoa semoga suatu hari kita dpt jejakkan kaki kesana..

    BalasPadam
  11. ayah saya pernah cakap..bila sampai masanya Allah akan panggil kita pergi juga..masa tu walau pun ada macam2 halangan..kita akan sampai juga jadi tetamu Nya..

    BalasPadam
  12. Amiin..Insyaallah kak cik..akan sampai jugak giliran kita nanti.

    BalasPadam
  13. insyallah kakcik.... semoga akan dipermudahkan ke sana...

    BalasPadam
  14. InsyaAllah ....satu hari akan sampai.juga jemputan utk ke sana tu...doalah selalu :-) kami pun tlg doakan utkk kchik...moga hajat kchik sampai satu hari nnt

    BalasPadam
  15. akak

    ada orang tu kan , nama dia dah naik tau.
    tapi terpaksa ditolak , sebab duit tak cukup lagi ....

    BalasPadam
  16. insyaallah kak... kalau ade rezeki sampai jugak kita ke sana nanti...

    BalasPadam
  17. Alhamdulillah Along dah sampai. Insyaallah giliran mak ayahnya akan sampai jua, amin!

    BalasPadam
  18. insyaAllah kak, syieda pun teringin nak g sana.. :(

    BalasPadam
  19. yupp insyallah, sampai juga kita ke sana, ..

    BalasPadam
  20. insya Allah, moga giliran akak akan tiba nanti yea, saya pun nak :)

    BalasPadam
  21. Sallam Kakcik,

    InsyaAllah, pasti akan sampai juga nanti giliran kakcik pula, berdoa dan usaha sajalah..Allah pasti merestuinya.

    BalasPadam
  22. InsyaAllah, semoga impian kita ke tanah suci sama2 akan jadi kenyataan ya kakcik.

    BalasPadam
  23. Insyaallah kak cik, nanti akan tiba jemputan untuk kita pula .....

    BalasPadam
  24. doakanlah untuk saya jugak ye mak... :)

    BalasPadam
  25. Insyaallah..sama2 lah kita berdoa, mudah2an ada rezeki kita ke sana..

    BalasPadam
  26. Insya ALLAH kakcik..satu hari nanti panjang umur akan sampai..InsyaALLAH...

    http://ummuainries.blogspot.com/2011/02/tanah-haram-kian-menggamit-hati.html

    BalasPadam
  27. InsyaAllah jika kita pasang niat, akan dipermudahkan juga satu hari nanti.

    BalasPadam
  28. Kawan IM, blogger JH baru saja mendaftar. Katanya dia mendapat giliran ketika usianya pada 80 tahun...

    Kalau sempat!

    BalasPadam

Catatlah apa sahaja asalkan tidak menyinggung sesiapa.

Komen-komen yang tiada kena mengena atau sengaja dilontarkan untuk menyindir, akan kakcik buang. DIMAKLUMKAN JUGA, ADALAH HAK TUAN PUNYA BLOG INI SEPENUHNYA UNTUK MEMBUANG MANA-MANA KOMEN YANG DIRASAKAN TIDAK PERLU ADA ATAU DIBERI RUANG BERLEGAR DI SINI.

Ada pertanyaan dan segan nak letak komen? Sila emel ke : kakcikseroja@gmail.com