Kawan-kawan kakcik

Isnin, 10 September 2012

Faham? Takkan tak faham kot...

Gambar ini kakcik rakam di Pengkalan Rama, Melaka.

Gambar ini pula kakcik rakam di Kapar, Klang.

Tengok bunga, mesti kakcik teringat kepada anak kakcik si gadisbunga.

24 ulasan:

  1. ni klu ada yg msh xfaham..xtau la nk kata apa..

    BalasPadam
  2. yang atas tu x paham la apa mesej dia... mcm tergantung jer ayat tu... hehe

    BalasPadam
    Balasan
    1. Maksud dia : kalau mahu hasil, usaha (kena berusaha). Kalau mahu pandai, belajar (kenalah belajar). Tak boleh baca sebagai satu ayat terus menerus. :)

      Padam
  3. malangnya kakcik, ramai yg baca signboard macam tu, tapi masih buat2 tak faham

    BalasPadam
  4. hmmmm... ayat no 1 tu kurang fhm lahh..
    2. tu sempoi...

    BalasPadam
  5. heheheh... kadang2 tu kene bt singbord yg menyindir baru nmpak thrill... hehhhe

    BalasPadam
  6. syok kdg2 baca signboard mcm ni hehehe

    BalasPadam
  7. semua faham .. cuma ayat di gambar 3 ada rasa jeles sikit. hehe

    BalasPadam
  8. entahlah kalau x paham2 kakkkkkkkkkk huhu

    BalasPadam
  9. Ooo... gadis bunga tu anak kak cik eh?

    BalasPadam
  10. nampak jugak signboard tu masa otw balik..

    BalasPadam
  11. suami sy kan cukup marah kalu buang sampah merata2.. dia akn beleter xhbs.. :-)

    BalasPadam
  12. Ajarlah anak2 kita sejak mereka kecil lagi tentang tanggungjawab sebagai warganegara yg sihat.Membuang sampah merata-rata! no no no!

    BalasPadam
  13. Kadang2 kalu dah selalu sangat tengok signboard tu, dah tak rasa apa-apa..

    GB tu tengah merantau, ramai yg dok rindu.

    BalasPadam
  14. Si Bunga tu anak Kakcik betul ke...??

    BalasPadam
  15. sekarang ni kena berkias macam tu ja... cakap elok2 tak mau dengar... betul tak... hehehe

    BalasPadam
  16. signboard hanya tinggal signboard.. :(

    BalasPadam
  17. Cantiknya bunga kemboja merah tu....

    BalasPadam
  18. mesej yg baik tp tak 'sampai' akibat kelemahan penggunaan tanda baca... atau tak guna tanda baca langsung

    BalasPadam

Catatlah apa sahaja asalkan tidak menyinggung sesiapa.

Komen-komen yang tiada kena mengena atau sengaja dilontarkan untuk menyindir, akan kakcik buang. DIMAKLUMKAN JUGA, ADALAH HAK TUAN PUNYA BLOG INI SEPENUHNYA UNTUK MEMBUANG MANA-MANA KOMEN YANG DIRASAKAN TIDAK PERLU ADA ATAU DIBERI RUANG BERLEGAR DI SINI.

Ada pertanyaan dan segan nak letak komen? Sila emel ke : kakcikseroja@gmail.com