Kawan-kawan kakcik

Jumaat, 7 September 2012

Nurul Syuhada letak jawatan ...

... tiada yang pelik, kan?  Jawatan di dunia ini, kalau kita tak tinggalkan dia, dia yang akan tinggalkan kita ...

Selanjutnya DI SINI

Nampak comel sangat Nurul walaupun tanpa
'tudung berbelit-belit atau merelip-relip'.

Mulai tengahmalam tadi khabarnya (kakcik tulis khabarnya sebab kakcik tak pasti), harga minyak RON97 naik sedikit, hanya RM0.30 sahaja kenaikannya.

18 ulasan:

  1. saya tak pakai RON 97
    biarlah naik sikit ke .. banyak ke..

    orang kereta besar-besar je pakai ron 07
    depa mampu kalau minyak naik

    BalasPadam
  2. Menyusul nnt RON95...sakitttt lah kitaaaaa.....

    BalasPadam
  3. hnya tu byak jugak tu kakcik ..
    Kilang Chenta tengah retrenchment ni ...

    (__ __)

    BalasPadam
  4. Salam sejahtera KZ

    Hehe terimaksih kerana maklumat.Ala sayanglah tak dpt tgk dia selalu.Nurul tu mcm penyeri tv.

    BalasPadam
  5. 30sen kenaikan terbanyak kan...sblm ni zmn paklah plg tinggi 20sen...sy pun pkai 95 je.tp rasa2 msti effect gak nnti ni :(

    BalasPadam
  6. naik lagiiii....nasib guna 95 JE..EHEHE...

    BalasPadam
  7. hanya tiga posen je..hohoho..

    memang ron97 tak ramai orang pakai..tapi saya pun pakai jugak sesekali sbb vpower shell tu kitorang isi bila nak jalan jauh..besar tu 30sen T_T

    BalasPadam
  8. 30 sen!! tinggi tuuu...hehehehe saya pakai 95 jeaa..

    BalasPadam
  9. Jgn Ron 95 sudah. Sikit dia kata!!

    BalasPadam
  10. ...betul ke kakcik...saya ketinggalan keretapi lah!

    BalasPadam
  11. haah myk naik..naik minyak ni, nurul lawa, manis berlesung pipit :)

    BalasPadam
  12. kesiannnnnnnnnn (kepada nurul syuhada dan kepada pengguna kenderaan bermotor yang pakai minyak ron97)

    BalasPadam
  13. Hahahahah! Tumpang gelak dgn komen Ell...

    BalasPadam

Catatlah apa sahaja asalkan tidak menyinggung sesiapa.

Komen-komen yang tiada kena mengena atau sengaja dilontarkan untuk menyindir, akan kakcik buang. DIMAKLUMKAN JUGA, ADALAH HAK TUAN PUNYA BLOG INI SEPENUHNYA UNTUK MEMBUANG MANA-MANA KOMEN YANG DIRASAKAN TIDAK PERLU ADA ATAU DIBERI RUANG BERLEGAR DI SINI.

Ada pertanyaan dan segan nak letak komen? Sila emel ke : kakcikseroja@gmail.com