Kawan-kawan kakcik

Khamis, 6 September 2012

Gigi dah terbelah dua...






... mahu tak mahu kenalah ke klinik gigi untuk mendapatkan penyelesaiannya .... :(

19 ulasan:

  1. Kata orang, sakit gigi satu daripada 3 sakit yg paling sakit.. Aduhhh

    BalasPadam
  2. Assalamualaikum Kakcik,
    Selamat Hari Raya.
    Allah, ni sakit yg ramai org susah hati. Sabor jer menghadapinya. Tapi kan, akak pulak suka jumpa dentist! Sekurang-kurangnya sekali setahun jumpa dentist utk pemeriksaan, sakit atau tak. Selamat menghadapi rawatan Kakcik!

    BalasPadam
  3. Adus....Kak chik sayakan dari kecik kalau sebut Dr gigi gemuruhnya....

    BalasPadam
  4. kenapa kak sampai jadi cam tu.. ngerinya dengar...

    BalasPadam
  5. cepat.. sebelum bertambah sakit..

    BalasPadam
  6. kaklong punya gg pun dah tinggal tunjang nya shj dlm gusi tu..klu ke klinik,tentu kena bedah...huhu!

    BalasPadam
  7. segera jumpa doctor gg.Gigi saya yg belah ujung sekali pun dah rosak...tapi sbb tak sakit biar je dulu.

    BalasPadam
  8. memang dah kena jumpa dentist dah tu kak

    BalasPadam
  9. akak bayangkanragum Dr Gigi tu kak!!
    besorrrrrrrr

    BalasPadam
  10. Negrinya kakak baca komen Dr Singa tu. Nakal Dr Singa ye:)
    Tak cabut cepat rugi kalau ke rumah terbuka kakcik...

    BalasPadam
  11. MENAKUTKAN KALAU NAK JUMPA DOC GIGI...NGILU DAH NI.....

    BalasPadam
  12. Ouchhh...sakitnya. Selamat menjalani rawatan yer kakcik.

    BalasPadam
  13. Cian kak cik.. Moga semua cpt sembuh yer.. Seram dgr :(

    BalasPadam
  14. Kak Cik main kat mana sampai gigi terbelah ni? Cepat2 sembuh okay.

    BalasPadam
  15. salam...

    macam mana boleh terbelah kakcik?

    BalasPadam
  16. ala sakit gigi memang tak leh tahan...
    cepat sembuh yerk...

    BalasPadam
  17. adeh kakcik..macam mana boleh jadi lagu tu..

    BalasPadam

Catatlah apa sahaja asalkan tidak menyinggung sesiapa.

Komen-komen yang tiada kena mengena atau sengaja dilontarkan untuk menyindir, akan kakcik buang. DIMAKLUMKAN JUGA, ADALAH HAK TUAN PUNYA BLOG INI SEPENUHNYA UNTUK MEMBUANG MANA-MANA KOMEN YANG DIRASAKAN TIDAK PERLU ADA ATAU DIBERI RUANG BERLEGAR DI SINI.

Ada pertanyaan dan segan nak letak komen? Sila emel ke : kakcikseroja@gmail.com