Kawan-kawan kakcik

Rabu, 8 Ogos 2012

Kuat betul kesan ubat yang disuntik ke tubuh kakcik...

...hingga menyebabkan kakcik tertidur sepanjang hari!
                                                                                                                Sebenarnya pagi tadi sebaik tiba di pejabat kakcik yang mengalami sakit kepala sebelah kanan - tersangat sakit hinggakan bila membuka mata dan memandang skrin komputer kakcik nampak bagai ada gelembung buih-buih (bubbles) di hadapan mata.                                    Kakcik telefon suami minta dihantarkan ke klinik. Dapatlah satu suntikan dan cuti sakit untuk hari ini. Balik ke rumah, kakcik hanya tidur dan tidur.....

21 ulasan:

  1. jaga diri ye kakcik, moga pulih segera !

    BalasPadam
  2. Salam kakcik,

    Migrain lah tu gamaknya..rehat kakcik, moga cepat sembuh yea

    BalasPadam
  3. Semuga cepat sembuh ye Kakcik...lebihkan berehat ye!!

    BalasPadam
  4. moga kakcik cepat sembuh..take care kakcik :)

    BalasPadam
  5. mak macam mana sekarang? dah sihat? pesan kat ayah mintak jaga mak baik-baik ye..

    BalasPadam
  6. Byk2 berehat ye kakcik..semoga cpat sembuh..

    BalasPadam
  7. silaturahmi
    selamat menjalankan puasa kawan
    terima kasih

    BalasPadam
  8. migraine tu kakcik..

    elakkan dulu minum minuman ber kaffein macam nescefe/kopi utk 2 - 3 hari ni..rehat betul2..semoga cepat sembuh

    BalasPadam
  9. Rehat ye kak... moga cepat sembuh..

    BalasPadam
  10. ye ke migrain , takut plak dengar daddy ziyyad cakap tu. mungkin kita samalah kak chik.semoga kak chik cepat sembuh ye.

    BalasPadam
  11. migrain eh, kakcik..? rehat ya kakcik..moga cepat sembuh..

    BalasPadam
  12. Banyakkan berehat ya ....moga cepat sembuh

    BalasPadam
  13. Salam buat kakakku kakcik ..
    Semoga segera sembuh..bykkan berehat ye..

    BalasPadam
  14. Rehat betul2, Kakcik. Semoga Kakcik segera sembuh, amin.

    BalasPadam
  15. semoga cepat sembuh kakcik...

    BalasPadam
  16. CEPAT SEMBUH eh capslock pulak maleh nak padam...hehe, cepat sembuh kakcik, rajin2 makan ubat.

    BalasPadam

Catatlah apa sahaja asalkan tidak menyinggung sesiapa.

Komen-komen yang tiada kena mengena atau sengaja dilontarkan untuk menyindir, akan kakcik buang. DIMAKLUMKAN JUGA, ADALAH HAK TUAN PUNYA BLOG INI SEPENUHNYA UNTUK MEMBUANG MANA-MANA KOMEN YANG DIRASAKAN TIDAK PERLU ADA ATAU DIBERI RUANG BERLEGAR DI SINI.