Kawan-kawan kakcik

Jumaat, 10 Ogos 2012

Keratan akhbar Harian Metro hari ini...

Ingatkan kerugian sebab Perhimpunan BERSIH ... hehehe ... jahatlah kakcik ni!

Yang baru memang mudah memikat walaupun ketahanannya belum dipastikan.
Macam suami dapat isteri barulah juga, kan?  Mesti bangga nak tayang-tayang,
kemudian baru sedar bahawa isteri 'lama' lebih tahan lasak! Sekali lagi kakcik
buat kenyataan jahat.  Tak baik tau... Nak kena lempang ke kakcik?

22 ulasan:

  1. hehe..kenyataan k.cik yg last tu msti ramai kaum Hawa setuju..:)

    BalasPadam
  2. kena la dia orang buat tarian punggung depan kedutaan asing yang dok bersaing tu (nak kena lempang jugak)

    BalasPadam
  3. 1. nasib baik saya dah tukar duit baru awal2 lagi.

    2. memang VW lebih tahan lasak dari Proton. hehe

    BalasPadam
  4. Salam Ramadhan Kak Cik

    he he....

    BalasPadam
  5. salam kak chik


    ada benarnya ....

    BalasPadam
  6. itu sebab hakikat kak cik...hahaha..suria dah tukar rm1= rm100 ...cukup la...

    BalasPadam
  7. biasanya memang macam tu kakcik..yg lama lebih tahan..

    BalasPadam
  8. Assalamualaikum,
    Hu hu hu perbandingan yang...manis!

    BalasPadam
  9. sy tak tukar pun lg..biar lah suami yg fikirkan.

    BalasPadam
  10. eemmm baru merancang nak tukar duit baru.. mmg tak leh harap depa ni.. lagak je lebih..

    BalasPadam
  11. habis manis sepah dibuang... huhuhu

    BalasPadam
  12. nampak gayanya tiadalah duit baru raya ni.. kihkihkih.. sebab ai tak tukar lagi..

    BalasPadam
  13. takpelah, dapat duit lama pun ok jerrr

    BalasPadam
  14. assalamualaikum kak cik...hehehehe ingatkan kenapa tadi rupanya duit lama duit baru yer..:)

    BalasPadam
  15. 1st ramadhan dah p tukar duit raya. dpt la duit baru :D

    BalasPadam
  16. tp betui la kakcik wet baru ni susah nak lipat,silap2 mudah tersiat mcm duit rm5 dulu..

    BalasPadam
  17. Lama ker baru ker sama lakunya kan cumanya ialah bak kata kakcik barang baru..panas bergetah kannn....mesti jd rebutan..

    BalasPadam

Catatlah apa sahaja asalkan tidak menyinggung sesiapa.

Komen-komen yang tiada kena mengena atau sengaja dilontarkan untuk menyindir, akan kakcik buang. DIMAKLUMKAN JUGA, ADALAH HAK TUAN PUNYA BLOG INI SEPENUHNYA UNTUK MEMBUANG MANA-MANA KOMEN YANG DIRASAKAN TIDAK PERLU ADA ATAU DIBERI RUANG BERLEGAR DI SINI.