Kawan-kawan kakcik

Isnin, 2 Julai 2012

Sungguh tak sangka...

... cempedak dah jadi nangka!  (kakcik lebih suka makan nangka dari cempedak... hehehe...)

Mula-mula kakcik baca komen Joanna Yunus ini.  Kakcik
 pun dah lupa apa yang kakcik teka.

Kakcik pun terjah ke blog Fieda.  Oh... teka suka-suka kakcik
rupa-rupanya telah mengena.  Alhamdulillah.
InsyaAllah, rantai kunci yang cantik ini akan jadi milik kakcik nanti.
Terima kasih Fieda.

27 ulasan:

  1. Salam sejahtera,

    Hebat dan tahniah, tabiklah...

    BalasPadam
  2. rezeki tu kak... tahniah..
    buah nangka cheq pun suka.. hehehe

    BalasPadam
  3. Tahniah lagi sekali kak cik.... kiranya kak cik kena belanja joanna ni .... gurau tau kak cik

    BalasPadam
  4. Tahniah kakcik.
    mmg tak sangka tepat jwapan yg kakcik bagi.
    lawa pulak tu hadiah tu. :)

    BalasPadam
  5. tahniah sis....santekla bling2 lagi

    BalasPadam
  6. Tahniah kakcik. Kakak teka juga tapi jauh meleset..

    BalasPadam
  7. mak kan "pengira biji kopi" yang hebat
    so,bab2 teka nombor nie memang dalam tangan mak lah kan...heheheheee

    BalasPadam
  8. tahniah kak cik..wah kak cik mmg hebat...hihi..nanti saya poskan keychain tu ye..

    BalasPadam
  9. tahniah kak cik...hebat jgk kak cik meneka

    BalasPadam
  10. alhamdulillah rezeki yg tak disangka :D

    BalasPadam
  11. Alhamdulillah rezeki....pandai kakcik teka ya.

    BalasPadam
  12. fuh....terer dalam bab tilikan nih. hehehe, kalau jumpa akak, x nak sorok muka atau tangan. kut2 akak boleh tilik2 saya.... hihihi...gurau jer akak. jgn marah eh...

    BalasPadam
  13. Tahniah Kak Cik.. Yeahh... dpt hadiah.. :)

    BalasPadam
  14. Terer kakcik.. Rezeki di pg hari :) syukurr :p

    BalasPadam
  15. mmg cantik keychain tu kakcik...bertambah lagi koleksi ya..

    BalasPadam
  16. kakcik kan pengira
    pandai berkira kira kan?

    tahniah...(,")

    BalasPadam

Catatlah apa sahaja asalkan tidak menyinggung sesiapa.

Komen-komen yang tiada kena mengena atau sengaja dilontarkan untuk menyindir, akan kakcik buang. DIMAKLUMKAN JUGA, ADALAH HAK TUAN PUNYA BLOG INI SEPENUHNYA UNTUK MEMBUANG MANA-MANA KOMEN YANG DIRASAKAN TIDAK PERLU ADA ATAU DIBERI RUANG BERLEGAR DI SINI.

Ada pertanyaan dan segan nak letak komen? Sila emel ke : kakcikseroja@gmail.com