Kawan-kawan kakcik

Rabu, 4 Julai 2012

Kecil tapi sedap...

Hanya sebesar tapak tangan, tapi rasanya sukar dicerita!

Bulan di atas bangunan.

27 ulasan:

  1. saya baru belajar mkn durian tahun neh.. hehehe~

    BalasPadam
  2. ni mcm durian kijal... kecik2 tapi power..

    BalasPadam
  3. x kisah la kecik pun y ptg sedap kan kakcik... hehe

    BalasPadam
  4. kak cik.. saya kalau beli durian mmg suka pilih yang kecik2 je... yang tu lagi puas hatikan..

    BalasPadam
  5. Ya Allah kak cik.. terliurnya tengok durian tu....

    BalasPadam
  6. kak cik ni sengaja je wat org terliur

    BalasPadam
  7. Kakcik..sangat terliur tengok durian tu.... dan rasa nak panjat bangunan nak capai bulan..hehe..

    BalasPadam
  8. saya x boleh makan durian buat masa ni...huhu...

    BalasPadam
  9. Durian oh durian..pujaan hati ku buah ni kakcik...

    BalasPadam
  10. pergh durian, sedapnya kakcik, terliur tgk

    BalasPadam
  11. durian banyak dijual tepi jalan tu tpi belum berkesempatan nak singgah beli. Lama dah tak makan durian ni kakcik..

    BalasPadam
  12. Aduh sis sedapnya tak sabar nak balik kg....

    BalasPadam
  13. kalu dh sedap tu kecik pun rasa nikmat sgt kan kakcik

    BalasPadam
  14. Salam,

    Teringin juga. tapi tunggu anak2 baliklah.
    Kdg2 klu mkn tak sedar, mkn banyak!

    BalasPadam
  15. teringat2 lagi penangan derian yang mak bagi haritu. hihihi~

    BalasPadam
  16. tu la rahsianya memilih durian... :)

    BalasPadam
  17. kakcik da baik batuk ke makan durian ni...? ehehehe..

    BalasPadam
  18. aduh...durian...malam ni nak ajak Mr H @ Ayah beli durian

    BalasPadam
  19. wow~ musim durian skrg ni Kak...
    kalau dah hantu durian, mmg sedap belaka la!
    hehehe~

    Kak Cik, ni letak gambar kat background, byk la gambar kak cik..hehehe....

    BalasPadam
  20. Deyan dah murah kat area muar.. Durian kg. Durian kawen masih mahal..
    Prefer deyan kampung ^__^

    BalasPadam
  21. sedapnya durian....
    tho baru aje hari ahad hari tu
    my abah kirimkan durian kat adik....
    yummyyyyyyyyyy!~

    BalasPadam
  22. sedapnya durian..hari ni balik kg leh la makan :)

    BalasPadam
  23. sy tak makan durian..tapi tempoyak saya makan..hahah

    BalasPadam

Catatlah apa sahaja asalkan tidak menyinggung sesiapa.

Komen-komen yang tiada kena mengena atau sengaja dilontarkan untuk menyindir, akan kakcik buang. DIMAKLUMKAN JUGA, ADALAH HAK TUAN PUNYA BLOG INI SEPENUHNYA UNTUK MEMBUANG MANA-MANA KOMEN YANG DIRASAKAN TIDAK PERLU ADA ATAU DIBERI RUANG BERLEGAR DI SINI.

Ada pertanyaan dan segan nak letak komen? Sila emel ke : kakcikseroja@gmail.com