Kawan-kawan kakcik

Rabu, 13 Jun 2012

Makanlah seadanya...

... bukan makan bagaikan esok sudah tiada!

Nampak tak apa yang saya sedang makan?

Tak apa, tak payah teka.  Saya makan nasi goreng saja. Alhamdulillah.

41 ulasan:

  1. itu makan bila ? malam tadi ke pagi tadi ?

    sekarang sudah pandai bermain-main dengan warna ek !

    BalasPadam
    Balasan
    1. Makan malam tadi, Along belanja.

      Sengaja cuba-cuba nak bermain dengan warna pula. :)

      Padam
  2. alhamdulillah....smlm sy makan roti canai kosong je :D

    BalasPadam
  3. salam kakcik

    alhamdulilah, yg penting halal & bersih kan kakcik

    BalasPadam
    Balasan
    1. W/salam Tina.

      InsyaAllah bersih dan halal. :)

      Padam
  4. comel la budak tu... muka macam ayah dia
    mesti anak kesayangan mak ni..

    BalasPadam
    Balasan
    1. Budak tu memang mengaku yang dia 'anak mak'.

      Buah hati yang kadangkala membuatkan mak makan hati. :)

      Padam
  5. Jgn la nyorok2 celah gelas tuu....
    Kita ni mkn biasa2 pun badan maintain gebus....hmmm..dah mcm anak k.cik je.

    BalasPadam
    Balasan
    1. Sebenarnya mak dia yang sengaja suka-suka nak ambil gambar dari celah gelas.

      Budak tu semakin hari semakin debab! :)

      Padam
  6. bila dah terlampau kenyang nak buat apa pun tak boleh.. ;

    BalasPadam
    Balasan
    1. Dah terlebih kenyang, jadi macam ular sawa! :)

      Padam
  7. wah kakcik..belajar edit-edit gambar pulak ye..

    BalasPadam
    Balasan
    1. kakcik cuma gunakan aplikasi yang ada dalam telefon bimbit je. :)

      Padam
  8. nasi goreng pun sedap kak, feveret saya dari kecik2

    BalasPadam
  9. sekarang nie acu "gile" makan nasi goreng ikan masin..hehehe

    BalasPadam
  10. makanlah itu kesihatan dan bekerja. menjadi satu ibadah yang baik :)

    BalasPadam
  11. Kak Cik Nida suka sangat tengok wajah anak kak Cik ni.... rasa macam nak cubit-cubit je pipi dia.. montok..hehehe

    BalasPadam
  12. Adik pun ikutlah ye makan nasi goreng juga. Betul kata Nida pipi adik montel itu yg dah 11 tahun nampak macam 9 tahun

    BalasPadam
  13. berpada2 bkn nyer mkn tanpa henti heheh... sedap nampaknyer bujang kakcik mkn ns goreng tu

    BalasPadam
  14. Pink. hehe. Nasi goreng apa kakcik?

    BalasPadam
  15. semalam pown rietta nak mam nasi goreng...tapi xjd, sebab kawan yang temankan dah mam nasi....so makan western....tetiba jadik omputih...

    BalasPadam
  16. amboi menyorok sebalik gelas tu :)

    jalan2 kat sini :)

    BalasPadam
  17. Seminggu ini tak de selera nak makan kak cik...alhamdulillah masih boleh jalan walaupun selera kurang.

    BalasPadam
  18. kak cik..insyaallah..tapi kadang2 acik sendiri tak boleh kontrol..lebih2 lagi kalau makan buah

    BalasPadam
  19. anak2 sgt suka mkn nasi goreng kan...hehe

    BalasPadam
  20. Saya pun mkn nasik goreng jer anak beranak mlm td kakcik..berlaukan sambal ikan bilis....Alhamdulillah itu rezeki kami.....

    BalasPadam
  21. budak2 umah ni kan kakcik suka gak mkn nasi goreng tp siap request nk yg letak kicap..

    BalasPadam
  22. nampak kecik je BS diapit gelas gergasi. heheh~

    BalasPadam
  23. doktor saya pesan..lebih baik boleh makan sikit sikit dari makan terlalu banyak sampai satu masa tak boleh makan langsung..hehe

    BalasPadam
  24. cantik sungguh skil kakcik ambil gambar tu,...
    :)

    BalasPadam
  25. Salam Kakcik,
    membukit nasi Adik, tapi cukup ke tu, macam sikit, Adik besar!

    BalasPadam
  26. nmpk sedap nasi tuuhh..

    salam kenal ya :)

    BalasPadam
  27. saya suka nasi goreng kampung... :)

    BalasPadam
  28. nasik gorengpun asa sangat sedap dikala kelaparan ini.. hehe

    BalasPadam
  29. dah lama is xmelawat sini..... windunya
    ada penyakit xbopa ajin skit 2,3menjak ni... hehe (^___^)

    BalasPadam

Catatlah apa sahaja asalkan tidak menyinggung sesiapa.

Komen-komen yang tiada kena mengena atau sengaja dilontarkan untuk menyindir, akan kakcik buang. DIMAKLUMKAN JUGA, ADALAH HAK TUAN PUNYA BLOG INI SEPENUHNYA UNTUK MEMBUANG MANA-MANA KOMEN YANG DIRASAKAN TIDAK PERLU ADA ATAU DIBERI RUANG BERLEGAR DI SINI.

Ada pertanyaan dan segan nak letak komen? Sila emel ke : kakcikseroja@gmail.com