Kawan-kawan kakcik

Isnin, 18 Jun 2012

Kenal tak?...

kenal tak pokok ni?

daunnya

batangnya

solat berjemaah
kenal tak imam gemuk tu?

orang lain mungkin tak terperasankan budak berbaju hijau itu, tapi
kakcik perasan tau...

kenal tak ikan apa yang dijadikan lauk itu?

24 ulasan:

  1. yang gambar mula mula tu ingatkan pokok sawit..hehehe..

    BalasPadam
  2. itu pokok kurma yek kakcik?
    naper ngn budak baju ijau tu? bapak dia mrh kt dia ke? naper tak blh la kalu tgk bdk2 nngis kene mrh kt tgh org ramai... sian

    BalasPadam
  3. Assalamualaikum Kakcik...

    Jenis pokok Palma ni.. Tapi tak tau pokok apa..hehe

    BalasPadam
  4. tak tau la pokok ape...
    pokok kelapa sawit ke kak?
    hehe

    BalasPadam
  5. bukan pokok kelapa sawit ke tu kakcik?

    BalasPadam
  6. ni bukan pokok kelapa sawit ni...tapi tak tau pokok apa

    BalasPadam
  7. budak tu kene masuk blog mak! :D

    BalasPadam
  8. aik nape budak tu menyelit bawah kaki tu. hihi

    BalasPadam
  9. Pokok ape tu? Tamar Jalis...eh, Tamarkah? Hehehehehehe! Budak tu mst x dpt ape yg die nak tu...jajan kot?

    BalasPadam
  10. pokok kurma kan...ya betollllllllllllll...hehehehe

    BalasPadam
  11. ..xtau apa citer psl bdk tu.. , tp pokok tu npk semacam pokok tamar yg jarang hidup kat negara kita..

    BalasPadam
  12. Salam kakcik,

    Rasa macam kenal imam tu.

    BalasPadam
  13. saya tak kenal semua tu kak cik...pokok tu mcm pokok kelapa sawit...ikan patin ke tu..?

    BalasPadam
  14. mcm pokok kelapa sawit ttp ada mcm pokok kurma....
    Xdpt teka la pak imam tu ttp ikan tu mcm ikan patin....alahai byknya prkataan "macam"......he.he.he...

    BalasPadam
  15. pokok kurma. kalau di kelantan banyak ditanam mengganti pokok-pokok hiasan semata-mata kan.

    imam tu macam along je?

    budak baju hijau tu tengah jengah pameran ape?

    ikan tu ikan patin?

    BalasPadam
  16. Pokok kurmakan..Kakcik..

    Ikan tuh kalau tak silap laa Ikan Patin.. dapnya kalau wat masak tempoyak.. :)

    BalasPadam
  17. nampak mcm pokok kelapa sawit...

    Apa budak baju hijau tu buat ye?

    BalasPadam
  18. Salam Kakcik,
    ikan tu jer macam kenei tapi tak pastilah pulak...

    BalasPadam
  19. simbolik btoi tajuk entry dengan entry nya sekali...

    BalasPadam
  20. Kesian budak tu, apa la kisah dia gamaknya. Tapi bebudak ni kekadang tengah2 orang ramai camni la dia nak tunjuk perangai, hehe..

    Pokok kurmakah?

    BalasPadam
  21. 1. Pokok kurma ye kakcik
    2. Imam tu Along lah siapa lagi
    3. Di mana-mana ada org begini kakcik
    4. Ikan kakak memang tak kenal

    BalasPadam
  22. Kakcik memang suka memerhati keadaans sekeliling.. Banyak yang saya tak kenal.

    BalasPadam
  23. macam pokok kelapa sawit pun ada.

    BalasPadam

Catatlah apa sahaja asalkan tidak menyinggung sesiapa.

Komen-komen yang tiada kena mengena atau sengaja dilontarkan untuk menyindir, akan kakcik buang. DIMAKLUMKAN JUGA, ADALAH HAK TUAN PUNYA BLOG INI SEPENUHNYA UNTUK MEMBUANG MANA-MANA KOMEN YANG DIRASAKAN TIDAK PERLU ADA ATAU DIBERI RUANG BERLEGAR DI SINI.