Kawan-kawan kakcik

Isnin, 18 Jun 2012

Jom minum cendol di tepi jalan...

Kakcik berikan iklan percuma di sini.

Rojak ini bangcik yang makan (dikongsi bersama ayahnya)

GadisBunga kata cendol ini sedap.  Ya, kakcik akuinya.

Inilah gadisBunga yang akan 'berhijrah' ke Johor mulai bulan Julai nanti.
Mak doakan segala yang terbaik buat Fid.  InsyaAllah.

ABC ini pun bangcik yang punya.

29 ulasan:

  1. terliur nengok cendol tu...nampak sedap je tu

    BalasPadam
  2. petang ni,harus terjah cendol di bangi...heheheh!

    BalasPadam
  3. Assalamualaikum Kak chik..
    Lama Fit tak singgah sini..sibuk sangat la..
    Kat mana akak makan rojak dengan cendol ni..
    Nampak rojak itu sangat la sedap!!!

    BalasPadam
  4. Salam
    Nampak pun sedap. Kalau merasanya tentu lagi sedap ya

    BalasPadam
  5. amboi cendolnya. sedap.

    suka tengok gambar background blog kakcik.

    BalasPadam
  6. aduh terliur tgk rojak ngn abg bang cik punya tuh... pg2 tgk dh terliur...

    BalasPadam
  7. lawa lagi rupa cendol tu dari saya. hahaha!

    pasni takmau dah ajak mak ayah mkn cendol. majuk. :p

    BalasPadam
    Balasan
    1. Iyalah... orang dah nak 'pergi jauh...' ;-)

      Padam
  8. sedapnya kak, nampak gmbr background belakang ni kat sabah kan kak?

    BalasPadam
  9. rojak tu menarik betol..cucur dia nampak garing je...huhu

    sedapnya..pagi ni bekfast cucur bom(yang tak berapa bom),,,tengok gambar akak ni meningkatkan nafsu nafsi le plak..hihihi

    BalasPadam
  10. yummy...nampak cam sedap jew....rietta suka rojak tu...sebab rietta suka kuah kacang...

    BalasPadam
  11. Tak lama GB akan makan-makan dgn kakak pulak kakcik. Cari cendol kat JB yg macam nie...

    BalasPadam
  12. pagi2 dah citer pasal cndol ni... nak kena p carilah tghari ni....

    BalasPadam
  13. dapnyer cendol.....tingin nak rasa

    BalasPadam
  14. Aduh meleh tgk.. Kedai tepi jalan ni salu sdap2 mknan die..nyum2 :p

    BalasPadam
  15. Tengok pada gambarnya, memang k.o. lah cendol & rojak mamak tepi jalan di Bdr Baru Bangi. Di manalah agaknya gambar2 tu kakcik ambil?

    BalasPadam
  16. cendul tu kalau ada pulut sure lagi terangkatt...

    BalasPadam
  17. Salam kakcik, kat ner tu? Cendol orang Melayu ke Mamak? Sedap tuh!

    BalasPadam
  18. sedapnya.. lama tak makan cendol ngan rojak....
    Dulu2 mamak yg juai cendol ngan rojak, sekarang dah banyak gerai melayu ada rojak & cendol

    BalasPadam
  19. wahhh sedapnye cendol. kalo dtg kedah, akak kena singgah joe cendol pulut, cendol tepi jln kat hiway nak ke changlun. sedap tau kak

    BalasPadam
  20. sedap tak rojak tu????

    lapar le plak - padahal dah breafast sandwich tadi!

    BalasPadam
  21. Lama tak makan cendol. Tapi kalau cendol yang betul2 best air gulanya mesti kena betul2 gula merah.

    BalasPadam
  22. mmg cendol2 tepi jalan le paling best sekali kan..?

    BalasPadam
  23. Arghhh! Gamba makanan lagi! Sy lapa! Kat ne tu Kakcik?

    BalasPadam
    Balasan
    1. Tak jauh sangat tempatnya dengan rumah kakcik, tapi kena pergi berkenderaanlah. Kalau jalan kaki, setengah jam pun belum tentu sampai. :)

      Padam
  24. adeh... dah lama tak makan cendol. sedap tu.

    BalasPadam

Catatlah apa sahaja asalkan tidak menyinggung sesiapa.

Komen-komen yang tiada kena mengena atau sengaja dilontarkan untuk menyindir, akan kakcik buang. DIMAKLUMKAN JUGA, ADALAH HAK TUAN PUNYA BLOG INI SEPENUHNYA UNTUK MEMBUANG MANA-MANA KOMEN YANG DIRASAKAN TIDAK PERLU ADA ATAU DIBERI RUANG BERLEGAR DI SINI.

Ada pertanyaan dan segan nak letak komen? Sila emel ke : kakcikseroja@gmail.com