Kawan-kawan kakcik

Sabtu, 5 Mei 2012

Teruknya muka makcik ini...

Itulah makcik... lain kali jangan suka-suka terpengaruh dengan iklan.
Model iklan tu memang dah sedia cantik. Tengoklah apa sudah
jadi dengan kulit muka makcik, berbulan-bulan masih
tak pulih juga seperti sediakala. :(

 (Itu siapa pula yang dengki, letak sampai dua pinggan makanan
di hadapan makcik tu?)



24 ulasan:

  1. tak tahan tengok menu tu.. terliur dibuatnya..

    BalasPadam
  2. erk... menyelerakan betul menu depan tu.... pergh..

    BalasPadam
  3. Assalamualaikum Kak Cik

    boleh habis ke dua pinggan tu.....

    BalasPadam
  4. tak da mana nya teruk lah kak,okea jer tu....

    BalasPadam
  5. oo makcik yng cantik manis, cik ina tengok muka kak chik okey yang penting awt muda : ), sapa pedajal kak chik buh 2 pinggan nasi tu.

    BalasPadam
  6. Hah kakcik...sampai dua pinggan....abes ke tuu ?
    >_<

    BalasPadam
  7. betul la kakcik..apa nya yang teruk..cantik je acik tengok..

    BalasPadam
  8. Hehe...terkejut saya..banyaknya kakcik makan..sape punya keja la sabotaj kakcik ni...

    BalasPadam
  9. Makcik byk peminat nanti,,jeless u

    BalasPadam
  10. Assalamualaikum Kakcik,
    Apa salahnya makan 2 pinggan Kakcik,tak salah pe, jangan bazir sudah!
    Err...Kakcik dah terima sagujantung dr Akak? Akak pos minggu lepas.

    BalasPadam
    Balasan
    1. Wa'alaikummussalam Yong.

      Rasanya kiriman Yong itu masih di pejabat pos berdaftar. Hari Isnin lepas tiada orang di rumah. Balik2, ada 'surat cinta' dari Pos Malaysia meminta ambil barang. Malangnya, sepanjang minggu lepas (Selasa cuti umum) Rabu hingga Jumaat kakcik dan suami tak sempat ke PP. InsyaAllah, Isnin ini kami akan ke PP. Harapnya barang yang Yong kirimkan itu tak punya tarikh luput. Bagaimanapun, saya ucapkan terima kasih banyak2 atas kiriman tersebut. :)

      Padam
    2. Apa yg teruknya kakcik..ok je saya tengok..manis..

      Padam
  11. Cun je zana tengok, yg teroknya kalau makcik tu abiskan 2 pinggan nasi....hehe..

    BalasPadam
  12. Err..tang mana yg teruk tu, tak nampak pun? Nampak ok saja?

    Kawan2 saya pun rajin buat keja gitu, bila nak bergambar kat meja makan ja mula la depa boh 2-3 pinggan depan saya, kahkah!

    BalasPadam
    Balasan
    1. sy tgk manis je tak de yg teruk pun ;) kakcik manis dimata sy.

      menu tu pun manis dimata sy nyumss

      Padam
  13. Balasan
    1. Gara2 guna set penjagaan wajah yang diiklankan di tv, jerwata berpesta di kulit muka kakcik. Sampaikan doktor pun ingat kesan demam campak. :(

      Padam
  14. nak kena zoom ckit kot baru nmpk...tgk jauh2 ni nmpk cantik je kulit mak...xda pe yg xkena pun?

    ooOOoo mak pun mudah tpengaruh ngan iklan ye....hihihi

    BalasPadam
    Balasan
    1. Sebenarnya, bukanlah terpengaruh sangat. Cuma tak tahu nak guna pencuci muka yang mana. :(

      Padam
  15. Pernah alami hal yang sama.Dahlah muka hodoh dahtu kulit pedih macam kena air panas.

    BalasPadam
  16. takpe, masih boleh tersenyum tu kira cun sgtttt

    BalasPadam
  17. muka makcik ni seiras dengan muka pakcik. org kata kalau seiras tandanya bahagia dan serasi bersama. ejaan pun lebih kurang jika diterbalikkan,

    seiras - serasi

    comelnya. teringat dekat mak saya nun jauh di kampung.

    BalasPadam
  18. x sesuai dgn kulit kakcik..mgkin kakcik jenis kulit sensitif

    BalasPadam

Catatlah apa sahaja asalkan tidak menyinggung sesiapa.

Komen-komen yang tiada kena mengena atau sengaja dilontarkan untuk menyindir, akan kakcik buang. DIMAKLUMKAN JUGA, ADALAH HAK TUAN PUNYA BLOG INI SEPENUHNYA UNTUK MEMBUANG MANA-MANA KOMEN YANG DIRASAKAN TIDAK PERLU ADA ATAU DIBERI RUANG BERLEGAR DI SINI.