Kawan-kawan kakcik

Isnin, 7 Mei 2012

Selamat hari ulangtahun kelahiran Bangcik...



sudah 15 tahun usia Bangcik hari ini
masih mak teringat dan terasa perit dan pedihnya
waktu Bangcik dilahirkan

hanya yang mak doakan
semoga Bangcik mendapat kejayaan
di dunia dan akhirat

jangan lupa
PMR bakal menjelma
semoga Bangcik akan lulus
dengan cemerlang dan bergaya


Bangcik yang minta kakcik tukarkan gantinama
'aku' kepada 'kakcik' bila kakcik merujuk kepada
diri sendiri di blog ini.

25 ulasan:

  1. Selamat panjang umur bangcik, moga jadi anak yg soleh, yg menjadi kebanggaan ibuayah. PMR nanti buat sungguh2 tau.

    BalasPadam
  2. Untuk bang chik smg pjg umur and murah rezeki!!!

    BalasPadam
  3. Selamat Ulang tahun bang chik ,
    moga jadi anak yang baik, menenangkan hati ibu dan bapa.

    BalasPadam
  4. Selamat ulang tahun yang ke 15 Bangcik. Semoga panjang umur murah rezeki berjaya bahagia di dunia dan akhirat. Doakan kebahagian mak dan ayah ye. Jangan lupa sedekah Al-Fatihah kpd mak dan ayah setiap kali selepas solat. Aamin. Jaga mak dan ayah sementara mereka masih ada, insya Allah kita akan dapat kebahagiaan dan keberkatan hidup sepanjang masa.

    BalasPadam
  5. Happy birthday bangcik!
    :-) :-) :-)

    BalasPadam
  6. selamat ulang tahun bangcik..




    lorrr...muka bangcik nampak matang,kaklong ingat umor bang cik dah 20thn...
    sorry yer...
    :)

    BalasPadam
  7. Assalamualaikum Kakcik..beruntung dapat anak macam dia..sejuk perut ibu..semoga perjuangan dan cita citanya akan tetap berjalan hingga ke akhir hayat...aaminn

    BalasPadam
  8. Hepi besday abg cik...semoga jd ank yg soleh...
    Sebaya dgn ank saya no2.

    BalasPadam
  9. Hepi bufday abg cik
    celebrate kat mana kakcik?

    BalasPadam
  10. Pejam-ceik-pejam-celik dah 15 tahun kakcik walau saat melahirkannya masih terasa.

    Happy birthday bangcik. Ingat pesan mak sayang...

    BalasPadam
  11. selamat hari lahir bangcik..semoga menjadi anak soleha dah berjaya dengan cemerlang dalam peperiksaan PMR yang akan datang..

    BalasPadam
  12. selamat hari lahir BangCik..
    semoga menjadi anak yg soleh menyukakan IbuBapa..
    belajar rajin2 yea utk PMR ni..
    rajin belajar & solat, insyallah belajar berkat dan berjaya..
    minta doa banyak2 pada Allah..
    Insyallah Allah akan bantu org2 yg jaga perintah Allah
    :-)

    BalasPadam
  13. selamat hari lhr utk bangcik... semoga jd anak yg soleh juga membanggakan mak abah nyer... semoga cemerlang dlm PMR nnti...

    BalasPadam
  14. Bangcik amik PMR yea...sama ngan anak saya amik PMR tahun ni. Jom celen ngan anak saya...tapi anak saya tak secemerlang bangcik, itu saya sangat pasti. Happy birthday to you bangcik.

    BalasPadam
  15. dalam gambar tu bangchik mmg nampak bergaya.

    happy birthday dik!

    BalasPadam
  16. Hepi besday utk bangcik...moga jd anak yg sentiasa menyenangkan hati org tua :)

    BalasPadam
  17. Selamat Hari Lahir Bangcik!
    Moge sentiasenye diberkati Allah, aminnn..

    Kakcik, selalunye yg lahir pedih & perit tu yg menyenangkan MakPaknye nnti, insyaAllah :)

    BalasPadam
  18. dah besar,dah jadi hero dah...

    BalasPadam
  19. happy birthday bangchik. gudluck pmr nanti

    BalasPadam
  20. happy besday ye bang chik!

    semoga menjadi anak yg soleh..

    *boleh pulak comment kat sini..selalu susah sangat..

    BalasPadam
  21. hepi besday bang cik...
    semoga jadi anak yg soleh..berjaya dalam pelajaran
    dunia & akhirat...
    besday kita samalah!!!

    BalasPadam
  22. Hepi belated besday buat bangcik...

    BalasPadam

Catatlah apa sahaja asalkan tidak menyinggung sesiapa.

Komen-komen yang tiada kena mengena atau sengaja dilontarkan untuk menyindir, akan kakcik buang. DIMAKLUMKAN JUGA, ADALAH HAK TUAN PUNYA BLOG INI SEPENUHNYA UNTUK MEMBUANG MANA-MANA KOMEN YANG DIRASAKAN TIDAK PERLU ADA ATAU DIBERI RUANG BERLEGAR DI SINI.

Ada pertanyaan dan segan nak letak komen? Sila emel ke : kakcikseroja@gmail.com