Kawan-kawan kakcik

Jumaat, 11 Mei 2012

Di sini tak pernah masuk, di sana dua hari berturut-turut jamah makanan yang sama...





Dua hari berturut-turut Encik Suami terpaksa layan sahaja kehendak isterinya makan di sini disebabkan siisteri yang mengada-ngada tidak berselera hendak makan di tempat 'yang tidak memikat selera matanya'. Di kedua-dua hari tersebut, menu yang dipesan adalah tidak berbeza.

Sisiteri lebih rela makan mee segera dari merayau tak ketahuan hala.

24 ulasan:

  1. maggi in the cup tu sedap gak kakcik!

    BalasPadam
    Balasan
    1. Betul tu Su. Tambah2 dalam sejuk2 dan hujan2 ni.. rasa nak makan megi je. :)

      Padam
  2. Balasan
    1. Sesekali bolehlah. Kalau di rumah, boleh dipelbagaikan dengan sayur dan telur dan ditumis dulu bawang juga cili. :)

      Padam
  3. gambar atas tu kat SR ya kakcik

    BalasPadam
  4. sekali sekala maggi cup..memang nikmat! hehe..mee kari ke tu kakcik..nampak boleh tahan sedap.

    BalasPadam
    Balasan
    1. Yup... mi kari yang dicelur dengan air panas. :)

      Padam
  5. nak spageti kegemaran. hehe

    BalasPadam
    Balasan
    1. Balik petang ni, ingat nak buat spaghetti je la... :)

      Padam
  6. mkn megi tengah ujan2 sedap mak!

    BalasPadam
  7. alahai megi hotcup... lama dah x layan... jd teringin lak...ngeeeee...

    BalasPadam
    Balasan
    1. Di 'sana' juga kakcik makan megi tu. Gara2 tak tahu nak makan apa, nak order dari dapur hotel, mesti harganya berganda. :)

      Padam
  8. tp mee kari tu mmg sgt menyelerakan kakcik...sesekali apa salahnyer

    BalasPadam
    Balasan
    1. Kalau berkali2, muak pulak nanti. :)

      Padam
  9. Balasan
    1. Bolehlah untuk mengewlak dari kelaparan. :)

      Padam
  10. megi = spagetti.....zaman belajar dulu la...heheheh

    BalasPadam
    Balasan
    1. Zaman kakcik bersekolah dulu, kakcik hanya kenal mee segera jenama Cintan. :)

      Padam
  11. mi kari ker tu kakcik?

    sedapnya...dah lama tak makan mi kari...

    BalasPadam
    Balasan
    1. Yang atas tu mi kari SR, yang bawah pula mi kari megi.

      Dah lama kakcik tak buat sendiri mi kari. ;-)

      Padam
  12. Kakcik...gmbo yg bwh skali tu yg best...sedap tu sesekali kita layannn...hehehe

    BalasPadam

Catatlah apa sahaja asalkan tidak menyinggung sesiapa.

Komen-komen yang tiada kena mengena atau sengaja dilontarkan untuk menyindir, akan kakcik buang. DIMAKLUMKAN JUGA, ADALAH HAK TUAN PUNYA BLOG INI SEPENUHNYA UNTUK MEMBUANG MANA-MANA KOMEN YANG DIRASAKAN TIDAK PERLU ADA ATAU DIBERI RUANG BERLEGAR DI SINI.

Ada pertanyaan dan segan nak letak komen? Sila emel ke : kakcikseroja@gmail.com