Kawan-kawan kakcik

Isnin, 30 April 2012

Jom kita ke pulau...

Perasan ala-ala pelancong.  Kenalah bergambar di mana-mana tempat yang
boleh menunjukkan di mana sebenarnya kita berada. 


Di sini pun boleh. :)

Jom naik bot.

Agak-agak boleh seimbang tak bot itu bila makcik ini naik?

Keselamatan kena diutamakan.

Mat Saleh : 'This boat go to Sapi, right?'
Mat Salah : 'yes...yes...yes...'

Hehehe...


Peranan dia ni penting tau...
Dengan sedikit pengalaman, kakcik ingin berpesan kepada anda yang belum pernah pergi ke pulau-pulau berdekatan dan teringin hendak pergi, dapatkan maklumat sepenuhnya sebelum pergi, ya?

Bandingkan dulu harga pakej yang ditawarkan (tapi, boleh dikatakan semua syarikat menawarkan harga yang sama).  Cuma, elakkanlah membuat tempahan di kaunter yang dibuka di hotel tempat kita menginap untuk mengelakkan rasa terkilan yang berpanjangan!

...bersambung...

 

18 ulasan:

  1. bestnya, honeymoon ya? tq for sharing kak cik

    BalasPadam
  2. best banget naik bot island hopping!

    BalasPadam
  3. Seronoknya kakcik pegi pulau.....

    BalasPadam
  4. Kakcik dah ada pengalaman bagus dihebahkan agar tidak ada yg terkilan mungkin dek kerana pembayaran yg dikenakan oleh mereka ye kakcik...

    BalasPadam
  5. assalamualaikum

    sama juga membuat tempahan teksi di kaunter hotel..ia sgt mencekik darah

    BalasPadam
  6. As salam Kakcik,

    Selamat bercuti! Mabuk x naik bot?? Marya tak mabuk tp gayat... huhuuu ;)

    BalasPadam
  7. "Mat salah" tu comel ler.. hehehe...

    BalasPadam
  8. Kakcik, nak lagi tips2 utk entri akan dtg. Sgt2 berguna tu!

    BalasPadam
  9. Salam Kakcik,
    Pandai Yob kita speaking!
    Bape lama ke pulau, ada mandi-manda?

    BalasPadam
  10. Okeyyyy...saya igt tips kakcik tu :)

    Pulau mana ya kakcik pergi ni.....hmmmm

    BalasPadam
  11. jesselton point!!! saya ada sebab kukuh utk terbang balik ke KK!!!

    BalasPadam
  12. dah lama mahu ke sabah tapi beum ada rezeki..nengok kakcik gipun dah macam bets jek

    BalasPadam

Catatlah apa sahaja asalkan tidak menyinggung sesiapa.

Komen-komen yang tiada kena mengena atau sengaja dilontarkan untuk menyindir, akan kakcik buang. DIMAKLUMKAN JUGA, ADALAH HAK TUAN PUNYA BLOG INI SEPENUHNYA UNTUK MEMBUANG MANA-MANA KOMEN YANG DIRASAKAN TIDAK PERLU ADA ATAU DIBERI RUANG BERLEGAR DI SINI.

Ada pertanyaan dan segan nak letak komen? Sila emel ke : kakcikseroja@gmail.com