Kawan-kawan kakcik

Selasa, 1 Mei 2012

Jom kita ke pulau, nikmati air lautnya yang jernih...

... langitnya yang biru, pasirnya yang memutih dan udaranya yang nyaman.  Semoga segala yang indah itu akan kekal begitu dan tidak punah dek kerakusan manusia sendiri ...

Sangat kagum melihat ikan yang berkumpul itu.

Entah apa yang dikerumunnya.

Sedikit pun ikan-ikan itu tidak lari mahupun mengerumuni kaki.
Kaki kakcik berbaukah? Taklah, kan? :)



Nampak tak ikan todak tu?










7 ulasan:

  1. bestnya kak cik...teringat kampung..:)

    BalasPadam
  2. seronok nye..
    Alhamdulillah dapat tengok alam ciptaan Allah yang lebih jelas.. Hebatnya Allah ciptakan semua makhluk ni :-)

    BalasPadam
  3. As salam Kakcik,

    Subhanallah.... Marya suka laut, suka ketenangan... Di sini laut ada tp xsecantik & seindah laut/pantai di Msia... Pantai yg landai, pasir yg putih, ombak yg menghempas pantai juga tidak kuat mana... Rindu sgt... Tq Kakcik, sekurang2nya terubat rindu melihat keindahan di Msia... :)))

    BalasPadam
  4. hehehe...bab kaki tu...kurang perisa kot? haha

    cantik semua gambar-gambar tu....saya suka! terimakasih kakcik...

    BalasPadam
  5. bila la nak ada kesempatan masa terluang (sebenarnya kewangan). teringin gak untuk bercuti bersama keluarga di tempat cam gini. jauh dari keserabutan tugas di KL.

    BalasPadam

Catatlah apa sahaja asalkan tidak menyinggung sesiapa.

Komen-komen yang tiada kena mengena atau sengaja dilontarkan untuk menyindir, akan kakcik buang. DIMAKLUMKAN JUGA, ADALAH HAK TUAN PUNYA BLOG INI SEPENUHNYA UNTUK MEMBUANG MANA-MANA KOMEN YANG DIRASAKAN TIDAK PERLU ADA ATAU DIBERI RUANG BERLEGAR DI SINI.