Kawan-kawan kakcik

Khamis, 12 April 2012

Akhirnya, tak tertahan olehku...

Terpaksalah juga aku merehatkan diri di wad ini...

32 ulasan:

  1. selamat berehat kakcik..

    saya pun baru keluar masuk wad...tapi bukan saya yang sakit, jaga anak yang sakit,sampai emak pun ikut kurang sehat...

    masak sayur diracik-racik,
    sayur lemak terasa nikmat;
    jangan bimbang wahai kakcik,
    lepas Khamis pasti Jumaat

    maksudnya setiap dugaan pasti akan berlalu sebagaimana hari berganti hari...

    BalasPadam
  2. selamat berehat kak cik..cepat baik ye kak cik

    BalasPadam
  3. Semoga cepat sembuh kakcik, jangan stress yea..

    BalasPadam
  4. semoga segera sembuh .. penyakit datang dariNya dan mohon sembuhkan dariNya juga .. tetapi ikhtiar kenalah juga.

    BalasPadam
  5. Berehatlah kakcik dan semoga cepat sembuh.....

    BalasPadam
  6. Salam Kakcik,

    Take care and speedy recovery yea..

    BalasPadam
  7. Taktau pun kakcik masuk wad. Bagaimanapun zana doakan kakcik cepat sembuh, nanti rindu nak baca bebelan kakcik.

    BalasPadam
  8. kakcik sakit apa??... apapun moga kakcik baik2 saja... bawa byk berehat yer...:)

    BalasPadam
  9. Moga diberi kekuatan dan ketabahan kakcik. Kakak doakan dari jauh...

    BalasPadam
  10. Semoga segera sembuh ye kak Cik, rehat tau

    BalasPadam
  11. Salam,
    LF dan isteri mendoakan kakcik segera kembali sihat. Amin

    BalasPadam
  12. Take care kakcik. Rehat2kan diri dan fikiran.

    BalasPadam
  13. Putaran alam kak cik kadang2 bila kita sihat lupa pulak waktu sakit bila sakit ni terasa menyesal pulak tak jaga kesihatan. Apapun semoga cepat sembuh...

    BalasPadam
  14. Banyak2 kan berehat kakcik. semoga cepat sembuh.

    BalasPadam
  15. semoga akak cpt sembuh ye kak....
    mungkin bile kt hospital di jd lebih rapi lg...

    BalasPadam
  16. semoga cepat sembuh kakcik..

    kakcik sakit apa?

    BalasPadam
  17. berehatlah ya kakcik..moga cepat sembuh

    BalasPadam
  18. banyak2 berehat ye kakcik...
    semoga kakcik kembali ceria dan sihat..

    BalasPadam
  19. kerap ke kak sakitnye? suh dokter cek bebetui ye..
    moge cepat sembuhnye, aminnn..

    BalasPadam
  20. Semuga kakcik sembuh..saya pun tak sihat gak ..lutut sakit..bertongkat ni kak cik....

    BalasPadam
  21. mg cpt sembuh kak. sy br baik dr demam .

    BalasPadam
  22. Semoga cepat sembuh Kakcik....harap2 tiada apa2 yg serius kak....

    BalasPadam
  23. akakkkkkkkkkkkkk
    take caree ...
    rhat cukup2 tau !!!! .. ;))

    BalasPadam
  24. kakcik rehat tau... moga cepat sembuh.. saya baru pos cenderahati kecik tu.. maaaaaf ya kakcik, cari tak jumpa2...

    BalasPadam
  25. semoga kacik segera semboh

    kat hospital mana kakcik?

    BalasPadam
  26. Kampung baru ke kakcik?

    Get well soon ye.. Bp brape?

    BalasPadam
  27. kakcik, rehat banyak2 ye..minum air banyak2..semoga cepat sembuh..

    BalasPadam

Catatlah apa sahaja asalkan tidak menyinggung sesiapa.

Komen-komen yang tiada kena mengena atau sengaja dilontarkan untuk menyindir, akan kakcik buang. DIMAKLUMKAN JUGA, ADALAH HAK TUAN PUNYA BLOG INI SEPENUHNYA UNTUK MEMBUANG MANA-MANA KOMEN YANG DIRASAKAN TIDAK PERLU ADA ATAU DIBERI RUANG BERLEGAR DI SINI.