Kawan-kawan kakcik

Rabu, 25 April 2012

Ada sesiapa sudi nak taja? ...



Nak ambil gambar pun  gigil, apa lagi nak beli!


33 ulasan:

  1. Haaa seb baek barang ni tak sesuai untuk saya hehehee

    BalasPadam
  2. Bestnya yer kalau dapat, tapi tak enjoy juga sebab takut orang potong jari.

    BalasPadam
  3. kalau nak ambil gambar pun gigil..dah beli takut pengsan je kak cik..hehe..kak cik ada duit tu..saja sayang nak guna kan..?hehe

    BalasPadam
  4. ahahaha...kelakar lah ayat kakcik "nak ambik gambar pun gigil" tu..kakcik suruh la abg Mus sponsor..:)

    BalasPadam
  5. bestnya kalau kakcik yang taja saya. haha.

    BalasPadam
  6. Rasanya belum mampu lagi la nak yaja yang ni...
    Kalau Kak Cik nak mintak tajaan telur untuk kenduri Along insyaAllah boleh..

    BalasPadam
  7. heheheh... nk beli utk diri sndiri pun fkr 100kali.... nk taja kakcik... kene tunggu dpt durian runtuh nih

    BalasPadam
  8. Pergh.... dekat setahun gaji tu harganya...

    BalasPadam
  9. takpe kak. akak beli je yg avon. saya ni pakai cincin avon aje pun, tapi kualitinya memang ok, cantik dan berseri seri

    BalasPadam
  10. Rasanya sampai pencen pun kakak tak mampu kakcik... apa lagi nak menaja.

    BalasPadam
  11. cantikkk!tapi harga dia menakutkan lah..hehe

    BalasPadam
  12. Kakak ada kat rumah kol brapa? nanti saya hantar... nak berapa kotak ni...?

    BalasPadam
    Balasan
    1. eh Uncle G..sejak bila jd penghantar kotak nih ??

      Padam
  13. Aslkm

    sUKA TENGUK! tAK MAMA TAK MAMPULAH...

    BalasPadam
  14. salam

    baru ni ada lalu kat habib just ambil pamplet dan lari, balik rumah tengok sambil pejam mata.heheh

    BalasPadam
  15. buatnya kibas kibas tangan tertanggal.. nangis takde lagu...huuu..

    BalasPadam
  16. saya pun peminat brgan kemas...snggup kumpul duit utk beli w.pn mahal hrganya......

    BalasPadam
  17. assalamualaikum kak cik.

    saya juga tak mampu.tengok pun tak mampu.beli lagi lah.

    BalasPadam
  18. Erk? Boleh tercekik sy dibuatnye nie...

    BalasPadam
  19. Salam Kak Cik..
    Suka baca semua cerita akak...:)
    Saya ni pun boleh tengok aje Kak Cik, kalau nak beli pun, setakat kerongsang, bolehlah...

    BalasPadam
  20. kalau beli pun takut nk pakai ni mak..

    BalasPadam
  21. cantiknya yang nomor dua tu.. nakkk.

    BalasPadam
  22. Assalamu Alaikum...
    Ini kunjungan pertama saya disini. Salam kenal dari blogger Indonesia

    BalasPadam
  23. begegor mate teman nengoknye hehehehee..
    tghari td ade jualan kat opis sempene gaji..
    cincin seplohengget, tigeplohengget ade kak oiiiii

    BalasPadam
  24. tak mampu lagi lah kak chik mungkin tak akan beli kot : )zaman sekarang ni bnayak sangat perompak ngan peragut nak pakai barang kemas pun takut..

    BalasPadam
  25. Nurul rasanya malas nak beli lg lps hilang semua barangan kemas.....

    BalasPadam

Catatlah apa sahaja asalkan tidak menyinggung sesiapa.

Komen-komen yang tiada kena mengena atau sengaja dilontarkan untuk menyindir, akan kakcik buang. DIMAKLUMKAN JUGA, ADALAH HAK TUAN PUNYA BLOG INI SEPENUHNYA UNTUK MEMBUANG MANA-MANA KOMEN YANG DIRASAKAN TIDAK PERLU ADA ATAU DIBERI RUANG BERLEGAR DI SINI.

Ada pertanyaan dan segan nak letak komen? Sila emel ke : kakcikseroja@gmail.com