Kawan-kawan kakcik

Jumaat, 9 Mac 2012

Hendak dibuang sayang...

... hendak dipakai tak muat, hendak diberi kepada orang, siapa yang mahu... akhirnya jatuh terjelepok dalam almari... :(




17 ulasan:

  1. slm..amboi kak..bagus ag baju tu eaa... akk taw..ade sorg akk,dye kje ngn yb kiteorg..dye lau org bg baju..dye malu nk accept..tp kalaw yb bagi kt kami..hamboi2..berebut..rezeki tu...kalau kami xmuat..mak kn ade ag nk..saudare mare ke... bagus akk bg kt org..rezeki kt org tu..pahala kat akk..org kampung ke...penjaga toilet ke..kalau masz salu,yg masz xpakai dh,bg dekat yg kuarga kurang ckit..berebut dorang nk paki kak.. hurm..soe sis kalau ada slh silap..masz cuma berkongsi cerita masz jer..ehehe.. slm kak..jemputla ke belog sy..

    BalasPadam
  2. itulah sindrom yang sedang saya alami sekarang ini. hehe

    BalasPadam
  3. saya sedang usahakan supaya muat balik baju masa 'kurus' dulu. tapi hari2 makan macam tak ingat dunia. isk!

    BalasPadam
  4. Kakcik tak ada anak perempuan memang banyak kena agih. Hantar rumah org tua/anak yatim pun boleh kan. Tak pun hantar ke JB sini anak kakak semua perempuan hihi...

    BalasPadam
  5. saya pun tgh mengalami masalah yg sama...huhuhu

    BalasPadam
  6. aduhla kak,sygnyer... kalu dana kan dana bg kt cleaner kt opis nih...
    tak pun cube akak dermakan kt umah2 anak yatim

    BalasPadam
  7. kalau saya mana yg tak pakai tapi elok2 lg saya pass ke kwn hsbd...dia bg pada rumah anak2 yatim..takpun dia bg pada sapa2 yg perlukan macam ibu tunggal ke....

    BalasPadam
  8. masih elok2 lagi pakaian tu.. klu bagi kat orang yang memerlukan tentu mereka suka..

    BalasPadam
  9. saya pun macam tu, semenjak dua menjak badan berisi ni, byk pakaian yg boleh di pandang di pakai jangan...Tapi best gak, dapat alasan kukuh untuk shopping baju baru.

    BalasPadam
  10. acu biasa nya bungkus baju2 yg dah tak muat
    kemudian bagi pada cleaner kat apartment acu

    BalasPadam
  11. Cantik2 lagi baju2 tu kak cik...

    BalasPadam
  12. boleh hantar kak ke rumah anak2 yatim kat cheras tu - lupa lah namanya...
    iols penah gak sedekah sekotak dua kat sana...

    tak pun - meh bagi kat iols...
    iols tolong sedekahkan....

    BalasPadam
  13. Ella pun slalu camtu kak. baju masih cantek dan molek tp mgkin dah tak sesuai. anak perempuan pun tak ada.

    Kdg2 ella bagi kat anak jiran.

    BalasPadam
  14. Kakcik, sape kate takde yg nak? Sy selalu kumpul baju yg tak pakai. Klu balik Ganu, bagi kat org2 kampung sane. Berebut diorang nak....

    BalasPadam
  15. saya pun sedang memilih baju yang dok lama tersimpan tak pakai (kes tak muatler ni), dan meminta en. suami serahkan kepada mereka yang kurang bernasib baik dan memerlukan.

    BalasPadam
  16. dulu,,saya malu kalau adik2 ipar nak bagi baju anak2 diorang yg dah tak muat kat saya (rasa macam saya ni tak mampu beli baju anak ker?tapi sejak anak 3 ni saya terima je sbb budak2 kan cepat membesar..so kalau diorang bagi sy terima dgn gembira.jimat di situ ..tp baju org dewasa sy tak boleh terima lagi kot.lagipun x penah ada org nak kasi..hehe

    sy penah bagi kat org baju yg tak muat itu pun siap bagitau..bagi ni bukan baju buruk tp sbb tak muat.dan org tu pakai..saya rasa dihargai ;)

    BalasPadam
  17. Nurul pun byk dpt baju yg elok2 dr kawan hubby tp baju2 tu anak2 yg boleh pki dan kebanyakkannya Nurul htr kpg je kasi ngan sapa2 nak.

    BalasPadam

Catatlah apa sahaja asalkan tidak menyinggung sesiapa.

Komen-komen yang tiada kena mengena atau sengaja dilontarkan untuk menyindir, akan kakcik buang. DIMAKLUMKAN JUGA, ADALAH HAK TUAN PUNYA BLOG INI SEPENUHNYA UNTUK MEMBUANG MANA-MANA KOMEN YANG DIRASAKAN TIDAK PERLU ADA ATAU DIBERI RUANG BERLEGAR DI SINI.