Kawan-kawan kakcik

Jumaat, 23 Mac 2012

Alhamdulillah, rezeki di hari Jumaat...

Gila ke kau nak habiskan semua ini sekali hadap, kakcik? Set McD
tu ada rakan sepejabat yang belanja.  Yang lain-lain tu adalah set
sarapan pagi dan makan tengahari sempena mesyuarat seperti yang
tertera pada cenderahati di bawah tu...

Bekas untuk mengisi barang kemas rasanya (tapi aku satu barang
kemas pun tiada).  Sebab ada anak gadis yang berminat dengan
warna merah jambu ini, dengan rela hati aku menukarkannya dengan
bekas berwarna biru yang dia dapat.
Alhamdulillah.  Bila Allah ingin memberikan rezeki, tak perlu diminta ia akan tiba juga.  Janganlah berhenti untuk mengucapkan  syukur atas rahmat dan nikmat kurniaanNya.


34 ulasan:

  1. Wah tu memang rezeki besar untuk kakcik di hari jumaat yang mulia ini..Clutch tu cantik kakcik..

    BalasPadam
  2. Salam Kakcik,

    Syukur..Alhamdulillah

    BalasPadam
  3. Rezeki...

    Percaya pada rezeki dari Allah..;)
    insyaallah..berkat

    BalasPadam
  4. Salam Jumaat kakcik..

    Alhamdulillah... Syukuurrr.. :)

    BalasPadam
  5. rezeki jangan di tolak, musuh jangan di cari kan kakcik
    pstt...sya dah lama ponteng mesyuarat tu ;p

    BalasPadam
  6. saya tgh jeling jeling mee goreng bekal dari rumah ni. belum makan lagi. heheh~

    BalasPadam
  7. makan besar!
    eheheheheh

    murah rezeki kakcik hari ni!

    BalasPadam
  8. alhamdulillah....
    rezeki tuk mama hari ni =)

    BalasPadam
  9. Alhamdulillah...makan dapat hadiah pun ada....

    BalasPadam
  10. beg tu mesti beli kat vietnam.. :)

    BalasPadam
  11. begitu murah rezeki di hari jumaat :)

    BalasPadam
  12. Alhamdulillah kak melimpah2 rezeki akak ari ni..syukur..syukur :)

    BalasPadam
  13. kalau kakcik makan sekali hadap semua tu, kenyang sampai ke malam...ekekeke

    BalasPadam
  14. kena sebijik buger pun dah kenyang..
    bwk balik umah bagi adik..
    :)

    BalasPadam
  15. Alhamdulillah..rezki berganda hari Jumaat ye sis.

    cantik bekas barang kemas tu..ekslusif gitu..

    BalasPadam
  16. Betol ke akak takde barang kemas? macam tak percaya je?

    (Terima kasih ejaan MUNUM tu... sudah dimurnikan...)

    BalasPadam
    Balasan
    1. Silalah percaya kerana kakcik memang tidak menipu. Lagipun, kakcik tiada anak gadis untuk diwariskan sekiranya memiliki barang2 kemas itu. :)

      Padam
  17. byk tu kakcik.. murah rezeki...hehe...
    hari ni pun saya ada jemputan mesyuarat Puspanita di Putrajaya tu kementrian Pengajian tinggi...tp minta tukar org pegi sbb jauh sgt dan x berapa sihat maklum ler tgh loya2 ni... hehe

    BalasPadam
  18. Banyak tu kakcik..yang tak rosak blh simpan makan esok tu hehe

    BalasPadam
  19. sy suka punch macam ni..sesuai p dinner..tp dinner mana nk pergi tak tau la..hihi

    BalasPadam
  20. rezeki murah di hari jumaat yek kakcik... lawa nyer cenderahati pink tuh... ala2 clutch gitu kak

    BalasPadam
  21. Salam
    Wh , banyaknya KS.
    rEZEKIKAN...

    BalasPadam
  22. bile tgk makanan perot jd bunyik2.. =D

    BalasPadam
  23. alhamdulillahh kak ..
    banyak tuu
    akak makan sorang ke :))

    BalasPadam
  24. murah betul rezeki hari jumaat kak cik..

    saya pun tak ada barang kemas..cincin kawin pun disimpan dalam lemari..

    BalasPadam
  25. Teman juge bermesorat Puspanita pg td..
    melarat ke dekat pukoi 2 kak oi.. ate teman cha alip bot le dluuuu..
    dpt pashmina pink :D

    BalasPadam
  26. Salam Kakcik, comey tu beg barang kemas...err boh syiling pun ngam tu!

    BalasPadam
  27. Alhamdulillah
    rezeki tu kakcik
    sure kakcik baik sebab tu murah rezeki
    saya yakin itu

    BalasPadam
  28. untuk esok, entah bagaimana rezeki IM.

    BalasPadam
  29. Alaaa...den pun nak pink tu gak....ahakz...tak pe lah..kita nak McD jerk...ahakz

    BalasPadam
  30. mintak kongsi makanan tu sikit boleh tak kak?hehehe

    BalasPadam
  31. kak chik tedapnya, kalau cik ina tu bawak sampai ke malam .dah lama tak de org belanja mcd: )

    BalasPadam

Catatlah apa sahaja asalkan tidak menyinggung sesiapa.

Komen-komen yang tiada kena mengena atau sengaja dilontarkan untuk menyindir, akan kakcik buang. DIMAKLUMKAN JUGA, ADALAH HAK TUAN PUNYA BLOG INI SEPENUHNYA UNTUK MEMBUANG MANA-MANA KOMEN YANG DIRASAKAN TIDAK PERLU ADA ATAU DIBERI RUANG BERLEGAR DI SINI.

Ada pertanyaan dan segan nak letak komen? Sila emel ke : kakcikseroja@gmail.com