Kawan-kawan kakcik

Isnin, 26 Mac 2012

Aku ingin bersendiri seketika...

... esok sahajalah kita berjumpa!

Sabtu dan Ahad yang telah berlalu, bukan sekadar membuatkan diriku berasa lesu malah hati ini juga bagaikan ingin terus membeku...


25 ulasan:

  1. Kakcik bertenanglah... hidup tidak selalu indah. Serahkan diri padaNya yg maha mendengar ye kakcik...

    BalasPadam
  2. Kenapa kakcik? Harap kakcik baik2 saja yea..

    BalasPadam
  3. Awat kakcik...
    Harap takde apa2 yg serius jadi

    BalasPadam
  4. Salam,

    Sabar yea kakcik..akak juga serabut dgn kesihatan yg dah hampir 2 minggu demam selsema.

    BalasPadam
  5. Tenangkan hati dulu baru berblog balik ya....tenangkan hati dan perasaan okey...

    BalasPadam
  6. =(

    Semoga Kakcik kembali dgn mood yg ceria.

    BalasPadam
  7. bawa bertenang .....
    rilex ..... tarik nafas ...

    BalasPadam
  8. rilex n ceria2 ye kakcik...
    dana pun arini rasa lemau sgt lg lah sbtu ahad duk batuk2 je sampai skrg tak elok2 lg

    BalasPadam
  9. sabarlah kak cik :)..mendung akan berarak pergi nnt

    BalasPadam
  10. selamat berehat kakcik
    take care :)

    BalasPadam
  11. saya pun mendung hari ini kakcik, malasnya kerja.

    BalasPadam
  12. esok tak pe kakcik jangan lama2 ye..

    BalasPadam
  13. Kenapa Kakcik,ada masalah ke?..

    BalasPadam
  14. Semoga Kakcik menemui ketenangan. Kawan2 di sini setia menanti :)

    BalasPadam
  15. rentetan dari ingin bercuti sorang2 ditempat yang takde orang kah? .. nak ikut jugakk..

    harap kakcik beroleh ketenangan..

    BalasPadam
  16. Adakah semangat boleh menaikkan lesu.tanya jer

    BalasPadam
  17. kalau bersendiri itu mendamaikan teruskan... harap lepas ini tenang...

    BalasPadam
  18. kakcik.. moga tidak lesu lagi..!! jom lompat2 atas katil...

    BalasPadam
  19. Moga akan kembali ceria .. Jaga diri ye kakcik ..

    BalasPadam

Catatlah apa sahaja asalkan tidak menyinggung sesiapa.

Komen-komen yang tiada kena mengena atau sengaja dilontarkan untuk menyindir, akan kakcik buang. DIMAKLUMKAN JUGA, ADALAH HAK TUAN PUNYA BLOG INI SEPENUHNYA UNTUK MEMBUANG MANA-MANA KOMEN YANG DIRASAKAN TIDAK PERLU ADA ATAU DIBERI RUANG BERLEGAR DI SINI.

Ada pertanyaan dan segan nak letak komen? Sila emel ke : kakcikseroja@gmail.com