Kawan-kawan kakcik

Rabu, 8 Februari 2012

RTK - Awas!...


Gambar apa pulak ni?

24 ulasan:

  1. gambar pertama, rasanya saya tahu.
    gambar kedua, entah.

    BalasPadam
    Balasan
    1. Gambar bawah tu, gambar 'cahaya'... :)

      Padam
  2. gambar bawah tu gambar apa kakcik?

    BalasPadam
    Balasan
    1. Huda, gambar bawah tu boleh dikatakan 'gambar tak jadi'. :)

      Padam
  3. siap pakai baju belang2 lagi terrrrr

    BalasPadam
  4. Cantik gambar monyet di signborad - senyum.

    Yg kedua - cahaya dari mana kakcik

    BalasPadam
    Balasan
    1. Yang kedua tu cahaya 'dari langit'. Gara2 tak pandai merakam, macam itulah jadinya. :)

      Padam
  5. Anak perempuan Aina fobia dengan menatang tu. Masa pergi Kanching dulu dirampasnya aiskrim kat tangan dia, sampai sekarang bila nampak kaum kerabat binatang tu terus dia menggigil dan menagis walaupun kita kat dlm kereta dan binatang tu kat luar. Tak boleh masuk pun.

    BalasPadam
    Balasan
    1. Aina... menatang tu walaupun nampak jinak, memang menakutkan. :)

      Padam
  6. Balasan
    1. Hahaha... macam dia cakap je 'sila ambil gambar saya'... :)

      Padam
  7. kt kg sy berlambak2 menatang smpi naik lemas kami d buat nyer...

    BalasPadam
    Balasan
    1. Mesti tak boleh nak biarkan rumah 'terbuka', ya?

      Padam
  8. Balasan
    1. PR...

      silap gaya boleh masuk sepital dibuatnya!

      Padam
  9. kalau Adam nak tengok binatang ni , pB kena bawak dia ke Zoo Negara ....

    BalasPadam
    Balasan
    1. pB...

      kalau nak tengok secara percuma, boleh pergi ke Tasik Perdana (di luar Taman Burung) dan ke Taman TAR, Ampang. :)

      Padam
  10. masa sekolah dulu ada kawan kena serang dengan beruk.. dia panjat naik atas bahu.. kesian..nasib baik tak kena gigit..just calar2 je..

    BalasPadam
    Balasan
    1. Rai...

      kawan Rai tu fobia tak dengan beruk selepas tu?

      Padam
  11. awaaaas....takut jugak ABK ngan beruk ni....eeee seriau

    BalasPadam
    Balasan
    1. ABK...

      kakcik berani dari dalam kereta je. :)

      Padam

Catatlah apa sahaja asalkan tidak menyinggung sesiapa.

Komen-komen yang tiada kena mengena atau sengaja dilontarkan untuk menyindir, akan kakcik buang. DIMAKLUMKAN JUGA, ADALAH HAK TUAN PUNYA BLOG INI SEPENUHNYA UNTUK MEMBUANG MANA-MANA KOMEN YANG DIRASAKAN TIDAK PERLU ADA ATAU DIBERI RUANG BERLEGAR DI SINI.