Kawan-kawan kakcik

Isnin, 2 Januari 2012

Jom beli sarapan...



(sebenarnya ini adalah gambar TAHUN LEPAS... harap-harapnya tahun ini lebih rajin untuk buat sarapan sendiri...)

Ops! ini bukan kuih ya...

Boleh tahanlah harganya kerana saiz kuihnya agak besar juga.

Bagus kuih muih itu ditutup, tidaklah masuk habuk.

Ayam dan daging dah mahal, jadi lauk ayam/daging tidak disediakan.

22 ulasan:

  1. kena seru semangat rajin lah kakcik hihi

    BalasPadam
  2. Bukan daging & ikan aje mahal kakcik, banyak lagi. Kawasan tempat kerja kakak dah 2 warung tutup mungkin tak untung agaknya....

    BalasPadam
  3. SALAM,
    Tunggu, LF pun nak ikut sama ! Baru sebentar tadi, balik drpd beli kuih dan mee goreng

    BalasPadam
  4. kalau mkn yg berlengkar tu, sah2 le masuk spital hehehehehe

    BalasPadam
  5. pagi ni dah selamat makan nasi minyak =)

    BalasPadam
  6. saya pun makan sarapan beli aje harini. heheh~~

    BalasPadam
  7. errr..siap pasang ubat nyamuk lagi..hehe..
    beli menu apa kakcik?;)

    BalasPadam
  8. ini namanya gerai humble...cian pengusaha kecil kan?

    BalasPadam
  9. ubat nyamuk ulor tu le paling bekesan ngalau nyamuk kan kakcik kaannnnnnnnnn

    BalasPadam
  10. saya pula berharap, mulai 2012 ni, sarapan saya ialah sarapan yg lebih sihat dan berkhasiat, bukan penuh dgn lemak & minyak. hehe

    BalasPadam
  11. Tina...

    kalaulah kakcik serajin Tina... ;-)

    BalasPadam
  12. Kakzakie...

    jual murah, tak untung. Jual mahal , pelanggan lari. Kesian, kan?

    BalasPadam
  13. Salam Dato'...

    pagi tadi saya buat sandwich telur je. :)

    BalasPadam
  14. KhaiRin...

    di Kg Pandan Dalam. :)

    BalasPadam
  15. Prettywrite...

    beli nasi lemak 15 bungkus! :)

    BalasPadam
  16. Ayu...

    memang, kan? kesian para peniaga yang berniaga dengan ikhlas.

    BalasPadam
  17. AzeedA...

    silap2 dengan pelanggan pun lari! ;-)

    BalasPadam
  18. Dr Faiz...

    betullah... kita dah makan macam2, tak salah kalau kita cuba kurangkan segala makanan yang boleh mendatangkan penyakit tu beransur2, kan? :)

    BalasPadam

Catatlah apa sahaja asalkan tidak menyinggung sesiapa.

Komen-komen yang tiada kena mengena atau sengaja dilontarkan untuk menyindir, akan kakcik buang. DIMAKLUMKAN JUGA, ADALAH HAK TUAN PUNYA BLOG INI SEPENUHNYA UNTUK MEMBUANG MANA-MANA KOMEN YANG DIRASAKAN TIDAK PERLU ADA ATAU DIBERI RUANG BERLEGAR DI SINI.