Kawan-kawan kakcik

Sabtu, 10 Disember 2011

Bila mata enggan melihat...


...lalu sesuatu yang indah itu
akan dinafikan kehadirannya
bilamana hanya yang berada di depan mata
dirasakan lebih elok untuk diperkatakan...



13 ulasan:

  1. gelapnya awan tu kak?nak hujan dah...gambar semalam eh kak?

    BalasPadam
  2. kaklong...

    gambar semalam di Alor Setar. Masa tu hari nak hujan, tapi tidaklah hujan iu mengakibatkan banjir. Alhamdulillah. :)

    BalasPadam
  3. Kakcik selalu ke utara ye...
    Musim hujan dah semakin kerap sekarang kakcik. JB pun sama semalam kami balik kerja diiringi hujan lebat dan gelap bagaikan sudah maghrib..

    BalasPadam
  4. sesuatu yg berlaku akan berlaku juga tanpa diduga...hanya dengan izin-Nya

    BalasPadam
  5. sekali pandang td macam tiupan angin je pokok kelapa tu

    BalasPadam
  6. owh . pi aloq staq naa !

    Tahniah .. pantun sumbangan kakcik dah keluar di laman Yang Indah Itu Bahasa.

    BalasPadam
  7. ingatkan sakit mata tadi.... hihihihi

    BalasPadam
  8. salam kakcik cayang,

    mendalam maksud kata yang di tulis tu :)
    kakcik pula cuti2 malaysia..


    p.s: kenapa ati dh buat n3 sejak smlm
    tapi kt blog kawan2 masih n3 ati yg
    last week ye kakcik? blogspot prob ke :(

    BalasPadam
  9. SALAM,
    GELAP NAK HUJAN TU ! SEMUANYA RAHMAT ALLAH.

    BalasPadam
  10. akak tak naik menara tu? sy pernah naik..seronok! =)

    *tp skg duduk KL,menara KL pun xpnh naik..keh3

    BalasPadam
  11. Kalau hujan tu mesti lebat dan ada kilat guruh...

    BalasPadam
  12. IM memang suka dengan hujan. tapi kalau dah gelap gelemat macam ni.. takut gak!

    BalasPadam

Catatlah apa sahaja asalkan tidak menyinggung sesiapa.

Komen-komen yang tiada kena mengena atau sengaja dilontarkan untuk menyindir, akan kakcik buang. DIMAKLUMKAN JUGA, ADALAH HAK TUAN PUNYA BLOG INI SEPENUHNYA UNTUK MEMBUANG MANA-MANA KOMEN YANG DIRASAKAN TIDAK PERLU ADA ATAU DIBERI RUANG BERLEGAR DI SINI.