Kawan-kawan kakcik

Sabtu, 24 Disember 2011

Apakah faedahnya kepada rakyat?...


Andai dinilaikan satu tiket cuma berharga RM2.00, apakah yang boleh dimanfaatkan oleh rakyat dengan jumlah sebanyak RM100,000.00?  Sudah pastilah nilai tiket itu bukan RM2.00 cuma untuk sekeping, kan?

11 ulasan:

  1. alamak kakcik...kali ni sy xdpt pick up... =.=*

    BalasPadam
  2. saya sokong tu kak chik.. dalam sedar tak sedar, ade menyumbang kpd pembaziran..tapi org2 kita terlalu sukakan hiburan walaupun yg berunsurkan dakwah mcm ni.. erkk boleh dikategorikan dakwah kot tak maher zain ni?:) tapi itulah, dlm diam2, dlm ckp dakwah, dlm ckp untukmu rakyat, sayang...kalau dptlah guna duit tiket tu kepada yg lebih baik kan? :) *my 2 cents*

    BalasPadam
  3. tak pe,rakyat malaysia kan suka yg percuma...

    BalasPadam
  4. tak tau lah apa rakyat dpt dgn konsert tu kan...

    BalasPadam
  5. mereka dan keluarga mereka juga untung !!

    BalasPadam
  6. Salam kakcik,

    50 000 itu...mungkinkah ada udang disebalik mee...

    BalasPadam
  7. salam kakcik,

    biasalah nak dekat2
    pilihanraya ni...huhu~

    BalasPadam
  8. rasa2nyer penaungyer yg nk tgk bebeno konsert live mcm neh. tp nk pakai duit senirik, syg atau kedekut.. pastuh mula laung2 kat kaum kerabat suh anjurkan. kaum kerabat dpt biznez. penaung 'sign' ajer per2 mender yg patut, duit rakyat kuar. pastuh tiket pree melambak2... mula paksa2 org tgk...errr..mcm ado pengaleman ajo? huhuhuuhuhuhuh...

    BalasPadam
  9. sekarang semua nak bagi percuma..tunggu lepas PRU nanti kita kena bayar balik ok..
    ekekekek

    BalasPadam
  10. boleh la... jangan tak buat ape, bajet dah ada kan..

    BalasPadam

Catatlah apa sahaja asalkan tidak menyinggung sesiapa.

Komen-komen yang tiada kena mengena atau sengaja dilontarkan untuk menyindir, akan kakcik buang. DIMAKLUMKAN JUGA, ADALAH HAK TUAN PUNYA BLOG INI SEPENUHNYA UNTUK MEMBUANG MANA-MANA KOMEN YANG DIRASAKAN TIDAK PERLU ADA ATAU DIBERI RUANG BERLEGAR DI SINI.