Kawan-kawan kakcik

Rabu, 9 November 2011

RTK - Bermandi darah...


38 ulasan:

  1. SALAM,
    DALAM SITUASI MACAM2 BERLAKU SEKARANG INI, APA PENGAJARAN UNTUK KITA?

    BalasPadam
  2. biasa tu kak chik, setiap kali raya haji. kui kui kui

    BalasPadam
  3. orang kuat la tu..sampai habis seluar baju dek darah...heheheh!

    BalasPadam
  4. garangnya pakcik baju kuning bawak kapak

    BalasPadam
  5. tak pernah tengok @ tak sampai hati nak tengok..

    BalasPadam
  6. keh keh~~bau darah lembu saya tak tahan~hanyir betul~

    BalasPadam
  7. dua tiga hari lepas dgr lembu kambing kena korban....hati2 lps ni jgn ada org yg terkorban plk...bnyak kes bunuhan dah skrg ni....taking care everybody...huh!

    BalasPadam
  8. korban lembu kan kakcik, suspen kejap tina, tapi betul ke tu?

    BalasPadam
  9. ni nak buat qurban raya haji ke???
    qurban lembu - maksud iols...

    ngeri plak tengok orang tu bawak parang
    ngan seluar-baju ada kesan darah

    BalasPadam
  10. apa yang terkorban tu kak cik? tapi memang nampak menakutkan sahaja bila tengok pak cik dalam gambar tu...

    BalasPadam
  11. Itulah pengorbanan kakcik. Bila pancutan darah memercik tanda qurban telah dibuat. Alhamdulillah moga tahun depan jumpa lagi...

    BalasPadam
  12. Eiii...pakcik tu mst baru pas semeblih lembu. Pastu darah lembu tu memancut2 kena baju die. Arghhhhhhhhhh!

    Pening! Pening!

    BalasPadam
  13. Gaya orang yang bawa kapak tu lain macam je kak...

    BalasPadam
  14. time korban, gambaran macam ni memang sesuatu yg biasa kan kakcik..

    BalasPadam
  15. Q...

    kes parang-memarang dan kapak-mengapak. (~_*)

    BalasPadam
  16. W/salam Dato'...

    harapnya ada pengajaran yang boleh didapati. :)

    BalasPadam
  17. Cik Ina...

    kalau bukan di musim perayaan, mesti semua orang lari bertempiaran. :)

    BalasPadam
  18. kaklong...

    orang lain guna parang, dia guna kapak! :)

    BalasPadam
  19. eLL...

    ha... jangan buat main tu! :)

    BalasPadam
  20. Reen...

    dah depan mata, kakcik tengok juga. :)

    BalasPadam
  21. bujal...

    Along kata, darah manusia lebih kuat baunya. :)

    BalasPadam
  22. PCL...

    setiap hari ada sahaja kes bunuh membunuh sekarang ni. :(

    BalasPadam
  23. Tina...

    betul - korban lembu. Kalau korban manusia, tiada yang sanggup tunggu di situ! ;-)

    BalasPadam
  24. milo...

    itu kakcik ambil gambar dari belakang, kalau tengok dari depan lagi banyak darah yang melekat di baju dan seluarnya.

    BalasPadam
  25. Aina...

    ditakdirkan pakcik tu betul2 mengamuk, kakcik pun tak berani nak ambil gambar! :)

    BalasPadam
  26. Kakzakie...

    para petugas pun sanggup mengorbankan pakaian (baju kuning) yang baru sahaja mereka dapat itu dengan percikan darah. :)

    BalasPadam
  27. pakcik baju kuning tu tukang sembelih lembukah..

    BalasPadam
  28. Fara...

    pakcik tu tak menyembelih. Beliau hanya melapah dan memotong. :)

    BalasPadam
  29. Wani...

    bukan tukang sembelih, tapi tukang lapah. :)

    BalasPadam
  30. Cheqna...

    selamat hari raya, anak mama. :)

    BalasPadam
  31. Hanis...

    iya, gambaran yang biasa sahaja kecuali bagi mereka yang tak biasa tengok. :)

    BalasPadam
  32. Anaa...

    dia tak sembelih, dia tukang potong dan lapah. :)

    BalasPadam

Catatlah apa sahaja asalkan tidak menyinggung sesiapa.

Komen-komen yang tiada kena mengena atau sengaja dilontarkan untuk menyindir, akan kakcik buang. DIMAKLUMKAN JUGA, ADALAH HAK TUAN PUNYA BLOG INI SEPENUHNYA UNTUK MEMBUANG MANA-MANA KOMEN YANG DIRASAKAN TIDAK PERLU ADA ATAU DIBERI RUANG BERLEGAR DI SINI.

Ada pertanyaan dan segan nak letak komen? Sila emel ke : kakcikseroja@gmail.com