Kawan-kawan kakcik

Isnin, 21 November 2011

PAD - temanya...

Dato' LF  ada menyarankan agar pertemuan yang akan diadakan (PAD) nanti diberikan tema sebagai satu 'petunjuk' tentang tujuan pertemuan itu diadakan.

Setelah berfikir, kakcik mencadangkan tema : SALAM BERSAMBUT UKHWAH BERTAUT.  Tema ini kakcik pilih sebagai tanda kita semua saling memberi dan menerima salam yang dihulurkan walaupun sebelum ini (sebelum berblog) kita langsung tidak mengenali antara satu dengan lain.  Kemudian, perkenalan di maya kita terjemahkan di alam nyata lalu membentuk satu ikatan persaudaraan sesama kita.
Walaubagaimanapun, tema itu hanya CADANGAN KAKCIK SAHAJA.  Sekiranya ada di antara teman-teman yang mempunyai tema yang lebih baik, bolehlah dicadangkan untuk kita buat pilihan.

Sekitar tempat pertemuan kita nanti, InsyaAllah :






22 ulasan:

  1. nanti nak fikir dulu. komen ini sekadar melapor diri.

    BalasPadam
  2. moga segalanya berjalan dengan lancar dan jaya...

    BalasPadam
  3. Belum pernah berpeluang utk hadir majlis sebegini. 1 hari nnt, insyaAllah..

    BalasPadam
  4. SALAM,
    TERIMA TERUS ! BAGUSNYA TEMA NI ! MACAM MANAPUN, KITA TUNGGU PANDANGAN RAKAN-RAKAN BLOGGER YG LAIN.

    BalasPadam
  5. salam pagi isnin, melapor diri tanda terima setuju juga...insyaallah akan support spenuhnya.

    BalasPadam
  6. kak cik tetiba rs x sabo la plak hehehe

    BalasPadam
  7. saya ngikut je~~janji ada makan~keh keh~

    BalasPadam
  8. alamak kak chik..kekurangan idea.. saya cuba fikirkan sesuatu.. apa pun saya setuju je ngikut suara majoriti..

    BalasPadam
  9. Yg nak pergi dah tak sabar dah kakcik. Kakak tumpang seronok. Tema macam sesuai je...

    BalasPadam
  10. saya dah bagi nama. cembese, kalau saya tak kawin pada tarikh tu, saya akan hadir. heheh~

    BalasPadam
  11. acu setuju tema tu...sesuai bebeno..

    p/s::sempat lagi tangan makcik apron merah interprem dalam gambar bawah sekali tu..hehehe

    BalasPadam
  12. tema memang best, tapi maaf kakcik tak dapat hadir...

    BalasPadam
  13. InsyaAllah...panjang umur.. sampai la kita nanti... =) jumpa ya kak chik! =D

    BalasPadam
  14. Insya-Allah! Semoga dpt kita berjumpa nanti!

    BalasPadam
  15. tema yg besh. stujuk!! ramai dah 'melapor diri' tuh...ahahahah

    BalasPadam
  16. kak cik dah melawat kawasan ke? kena perah IDEA hari ini cari tema yang sesuai...

    BalasPadam
  17. saya tak kisah tema apa pun...ekekekeke

    BalasPadam
  18. saya bersetuju dengan cadangan tema Kak Cik

    BalasPadam
  19. tema yang menarik kak cik.. sungguh bertepatan dengan pertemuan itu nanti..

    BalasPadam
  20. kakcik.. tema menarik. sungguh puitis. tempat pun seindah tema. tapi sy tak dapat hadir bersama.. huhu. Ada tugasan sedang menanti juga.

    BalasPadam
  21. Assalam ,

    Maaf , mama baru perasan gathering ni, Mamawana nak join ...tapi tak tahu jalan arah ke sana . Ada tak siapa siapa yang lalu bandar tasik selatan ? Mama tunggu dekat station Shell .Boleh konvoi sama . Please Add ,FB : Azwa Kamar

    BalasPadam

Catatlah apa sahaja asalkan tidak menyinggung sesiapa.

Komen-komen yang tiada kena mengena atau sengaja dilontarkan untuk menyindir, akan kakcik buang. DIMAKLUMKAN JUGA, ADALAH HAK TUAN PUNYA BLOG INI SEPENUHNYA UNTUK MEMBUANG MANA-MANA KOMEN YANG DIRASAKAN TIDAK PERLU ADA ATAU DIBERI RUANG BERLEGAR DI SINI.