Kawan-kawan kakcik

Khamis, 10 November 2011

Angan-angan seorang tua...

Selalu aku berangan-angan untuk berada dalam gumpalan awan.  Bermain-main bagai anak-anak yang dapat berenang dalam kolam. Ah! tak sedar-sedar diri lagi rupanya, dah tua nak mati pun masih terus dengan angan-angan yang tidak berkesudahan...




Sejuk-sejuk begini, dapat makan sup di Satay Station ni sedap juga.

20 ulasan:

  1. nak mati bukannya tunggu tua kakcik
    kihkih...

    hey, saya pun baru tangkap gambar awan...dah start mendung da... baru kuarkan kain baju se-trip lagi..uhkuk!

    BalasPadam
  2. TENGOK AWAN MACAM GULA-GULA KAPAS.
    KALAU NAIK KAPAL TERBANG LAGILAH..AWAN DUK BAWAH KAKI JE.
    GERAM RASA MCM NAK PEGANG

    BalasPadam
  3. sy ibaratkan awan itu umpama ABC dan dimakan dgn sup hehehee

    BalasPadam
  4. hobi saya pun menangkap gambar awan .Seronok sendiri.

    BalasPadam
  5. eh..sup apa tu kak cik..lain betul rupa dia..

    BalasPadam
  6. Bestnya! MElompat dari satu awan ke satu awan. Singgah sekejap main gelongsor pelangi. Kemudian, bermain titisan hujan. Dan tunggu malam sikit, boleh menggapai bintang sambil duduk bersantai di bulan.

    =D

    BalasPadam
  7. hehe sekali sekala berangan2 apa salahnya... kurangkan STRESS...(^__^) ~

    BalasPadam
  8. sekadar berangan kekadang apa salahnya.. sy lagi la.. kekadang smpi dibawa tido.. hhhaaa.. kekadang menangis tersedu-seda.. sedihnyer.. hhhaa...

    selain awan nan biru membuatkan sy tenang.. bila tgk hujan seakan2 hati menangis.. :)

    BalasPadam
  9. kak cik...
    terkenang-kenag sataynya...

    BalasPadam
  10. pg tadi suami terlebih berangan sampai terlepas masuk simpang sepatutnya...ahaha...

    mujur naik moto, kalau keta...jenuh nak u turn!

    BalasPadam
  11. saya pun sangat suka tgk awan kak.. rasa cukup indah dan menenangkan..

    BalasPadam
  12. kakcik, angan2 foc, tak kena bayar... tua muda boleh berangan.. jangan jadik mat jenin udah.. hihi.. sumer orang, tua muda, ada angan2 memasing...

    jom kita lari2 kat balik awan gumawan tu.. heheh..

    BalasPadam
  13. tebalnya awannnn...mcm gula kapas =)

    BalasPadam
  14. selalu berangan-angan nak main dalam longkang....

    (macam masa kecik)

    BalasPadam
  15. SALAM,
    PASANG ANGAN2 KEMUDIAN DIUSAHAKAN. TERINGAT KATA SEORANG SAHABAT ... SUCCESS STORIES START FROM DREAM ..

    BalasPadam
  16. Tak salah berangan-angan kak cik;)

    Kalau naik flight, fida tengok awan memutih lembut di bawah, teringin nak gapai... tapi setakat berangan-angan je la.. hehe;)

    BalasPadam
  17. apa salahnya berangan, asalkan ianya dapat menceriakan hati kakcik :-)

    BalasPadam
  18. Berangan tak perlu bayar Kakcik!

    Teruskan berangan. Bestttt jerrrr...!

    Ehh dah start merasa Sup Satay Station ya?

    BalasPadam
  19. saya pun suka berangan-angan bila melihat suatu keindahan...hehe
    x slh utk bahagiakan hati sendiri kan kakcik..

    BalasPadam
  20. cik ina plak teringin nak gapai awan, tapi terlupa yg tangan tak sampai.nak rasa samada dia keras atau lembut. awan benda yang cik ina rasa pelik.

    BalasPadam

Catatlah apa sahaja asalkan tidak menyinggung sesiapa.

Komen-komen yang tiada kena mengena atau sengaja dilontarkan untuk menyindir, akan kakcik buang. DIMAKLUMKAN JUGA, ADALAH HAK TUAN PUNYA BLOG INI SEPENUHNYA UNTUK MEMBUANG MANA-MANA KOMEN YANG DIRASAKAN TIDAK PERLU ADA ATAU DIBERI RUANG BERLEGAR DI SINI.

Ada pertanyaan dan segan nak letak komen? Sila emel ke : kakcikseroja@gmail.com