Kawan-kawan kakcik

Rabu, 12 Oktober 2011

RTK - RM20K? ...


40 ulasan:

  1. hajar...

    kos pembedahan/rawatan/ubat2an dan lain2 bayaran yang berkaitan.

    BalasPadam
  2. kalau ada insuran tak pa la kakcik. kalau tak da?? Aduhhhh .. lama mengumpul duit sebanyak itu, hilang sekelip mata. Tp utk kesihatan, tak pe la kan.

    BalasPadam
  3. kenapa dgn bahu tu?

    soklan sama dgn bujal.. insurans/company kaver tak?

    BalasPadam
  4. semua dah mahal skrg kak .. huhuhu manalahh nak mampu kan .. org susah semakin susah huhuhu

    BalasPadam
  5. sakit apa kakcik?
    20k..mahalnya,
    smg kakcik n suami serta anak2 cepat
    sembuh yer.

    BalasPadam
  6. mana nak cr 20k tuh.. aduhai.. dugaan kan..

    BalasPadam
  7. sekarang kos perubatan sume mahal..kalau ada insurans leh gak dikaber2 kan..

    BalasPadam
  8. private hospital ke kakcik? harap semua dipermudahkan.

    BalasPadam
  9. huhu..mahal nya..2ok tu..hmm..itu yg kadang-kadang buat saya susah hati..kos perubatan sekarang...hmmm

    BalasPadam
  10. Salam Kakcik,

    Aduhai, dah pasang belalai kat bahu tuh, sakit aper tuh?
    Moga kos pembedahan dan perubatan tidak memberatkan kakcik sekeluarga..

    BalasPadam
  11. "tak perlu kata apa-apa" dalam entri sebelumnya, memang sesuai tajuk dengan gambar tu. sebab kalau dah gaya tu, macam mana nak berkata-kata. semoga segera sembuh.

    20k itu kena bayar sendiri atau tempat kerja yang bayarkan ?

    BalasPadam
  12. sama seperti kwn2 kakcik yg lain saya jugak mendoakan agar kakcik dan keluarga kembali sihat..

    BalasPadam
  13. bujal...

    opis kaver. Kalau tak, mana nak mampu.

    BalasPadam
  14. Ella...

    kalau harap duit sendiri, mungkin tanggung ajelah kesakitan itu.

    BalasPadam
  15. Dr Hanie...

    kakcik tak tahu istilah perubatannya. Tapi ada saraf/urat/tisu (?) yang dah koyak. Selama ini sakit, asyik pergi urut, akhirnya terpaksa juga dibedah. Tak silap kakcik, suami kata ada 4 skru dimasukkan ke bahu tu.

    BalasPadam
  16. ieda...

    kami pun sementara ada kemudahan perubatan ni, bolehlah buat. Harap duit sendiri, memang tak mampu la.

    BalasPadam
  17. Wani...

    boleh buat pergi tunai haji kan?

    BalasPadam
  18. mama maman...

    ofis cover, harap duit sendiri memang tak mampu.

    BalasPadam
  19. MDT...

    mujur juga syarikat boleh kaber, itupun entah2 dah over limit.

    BalasPadam
  20. Qema...

    di hospital kerajaan kenalah sanggup tunggu Q...R...S...T...U, silap2 sampai NOKTAH. Lagipun sementara ada kemudahan ni, jika tidak terpaksalah juga.

    BalasPadam
  21. Siti...

    suami kakcik tu pun ada beberapa tahun sahaja lagi perkhidmatannya, lepas tu nanti, pandai2lah bawa diri bila sakit.

    BalasPadam
  22. W/salam Kak Nani...

    bila syarikat yang bayar, tidaklah terasa bebannya. Belalai tu untuk salurkan air ais ke bahu bagi mengurangkan rasa sakit dan bengkak.

    BalasPadam
  23. Kanda AL...

    dah kena serkup, mana gayanya nak bercakap, kan?

    BalasPadam
  24. Di Doakan semoga cik abang Bernas cepat sembuh yeaaa... kakcik, moga semuanya di permudahkan Allah.

    BalasPadam
  25. semoga sembuh dan semuanya berjalan lancar

    BalasPadam
  26. kalau saya opis tak kaver, x de ambik insurans. mesti sakit tayar pikir nak cekau mana

    BalasPadam
  27. Salam Kakcik...semoga Abg Bob cepat sembuh seperti biasa. selepas nie mesti ada rawatan susulan.. tu pun agak mahal juga. hmm

    BalasPadam
  28. Isa...

    amboi... dah ada nama baru pulak suami kakcik tu.. hehehe...

    Terima kasih untuk doa. :)

    BalasPadam
  29. eelobor...

    kitakan ada hospital kerajaan yang menyediakan segala kemudahan, tapi kena sabarlah... hehehe...

    BalasPadam
  30. W/salam Cyana...

    rawatan susulan tu mesti ada. tapi kan, kakcik selepas pembedahan tempohari hanya pergi sekali atau dua sahaja - sebabnya, Dr cuma tengok2 je, tiada fisioterapi atau sbgnya. Mungkin hospital swasta ni lain caranya nanti.

    BalasPadam
  31. semoga suami kak chik cepat sembuh ye. masa ni lah banyak perlukan duitkan, Insyaallah cik ina tahu kak chik mampu nak uruskan semua tu.biarpun tak kenal kak chik secara dekat, tapi cik ina tahulah kak chik orangnya cam mana.

    BalasPadam
  32. takde duit tak dapatler rawatan yang sempurna..

    moga suami kak chik cepat sembuh.. amin..

    BalasPadam

Catatlah apa sahaja asalkan tidak menyinggung sesiapa.

Komen-komen yang tiada kena mengena atau sengaja dilontarkan untuk menyindir, akan kakcik buang. DIMAKLUMKAN JUGA, ADALAH HAK TUAN PUNYA BLOG INI SEPENUHNYA UNTUK MEMBUANG MANA-MANA KOMEN YANG DIRASAKAN TIDAK PERLU ADA ATAU DIBERI RUANG BERLEGAR DI SINI.

Ada pertanyaan dan segan nak letak komen? Sila emel ke : kakcikseroja@gmail.com