Kawan-kawan kakcik

Isnin, 3 Oktober 2011

Bersinarlah duhai mentari...


limpahkan cahayamu ke bumi ini
keringkan basah yang tidak diingini
cerahkan mendung yang melitupi
serlahkan keindahan kurniaan Ilahi


18 ulasan:

  1. Kakak sabtu lepas sebaik habis cuci kereta terus hujan turun - sedih:(

    Hari ini pagi ok petang tak tahulah lagi...

    BalasPadam
  2. petang semalam hujan lebat...harap pagi ni mentari bersinar cantik sekali..:)

    BalasPadam
  3. pagi ni kami kehujanan dari subuh lagi..masih belum berhenti

    BalasPadam
  4. kl org yg keje noreh, mmg suka cahaya matahari....

    keje noreh=penoreh getah

    BalasPadam
  5. assalamualaikum mak~~

    pagi yang cerah,kini sudah datang~~

    *semoga hari mak penuh keceriaan~

    BalasPadam
  6. amin...
    begitu juga dengan pengharapan diri ini
    insyaallah Allah pasti kan merestui..

    BalasPadam
  7. anak2 saya selalu tanya pagi2 ontheway gi sekolah, kenapa cahaya matahari (pagi2) putih.. :).. saya jawab, mula2 dia putih, japgi dia tukar kaler oren.. hihi..

    BalasPadam
  8. iols berharap - di siang hari yg panas - supya kering kain-baju iols di ampaian...
    dan sangat2 berharap - turunnya hujan di malam hari - supaya lena tido iols...
    hik hik hik

    BalasPadam
  9. kalau ble siang bialaa cerah...senang menguruskan byk hal
    tp kalau malam, hjn lebat pun xper..heheh

    BalasPadam
  10. Assalamualaikum KakCik,

    Eh ujan ke KL semalam? Di Shah Alam redup pagi ni tp semalam ujan 5 minit je. Akak suka ujan!

    BalasPadam
  11. ambik gambar pakai kamera berkuasa tinggi, ke?

    cantik!

    BalasPadam
  12. semalam mendung dan hujan sampai ke PD. kempunan nak tgk sunrise. hahah!!

    BalasPadam
  13. Gedek!...

    belum mampu nak beli kamera berkuasa tinggi tu, guna kamera cikai yang dah maut pun! ;-)

    BalasPadam
  14. Semoga cerah smpi ke petang, Teringat jemur langsior Pagi td hihi

    BalasPadam
  15. Kat Kedah langit dah cerah n ceria dh kakcik .. dari semalam kami menikmati rezeki hujan ..

    BalasPadam

Catatlah apa sahaja asalkan tidak menyinggung sesiapa.

Komen-komen yang tiada kena mengena atau sengaja dilontarkan untuk menyindir, akan kakcik buang. DIMAKLUMKAN JUGA, ADALAH HAK TUAN PUNYA BLOG INI SEPENUHNYA UNTUK MEMBUANG MANA-MANA KOMEN YANG DIRASAKAN TIDAK PERLU ADA ATAU DIBERI RUANG BERLEGAR DI SINI.