Kawan-kawan kakcik

Rabu, 21 September 2011

Tertinggal telefon genggam...

Ingatkan malas nak cerita, dah Azian tanya, kakcik jawablah.

Rasa 'bingung' juga bila tertinggal sidia ni (gambar google)

Hari ini sudahlah tertinggal telefon, talian internet pun sekejap ada sekejap tiada. :(


13 ulasan:

  1. perkara pertama yg sy dpt kalau tertinggal ni:

    dimarahi suami :(

    BalasPadam
  2. Wani...

    suami kakcik pun marah pada orang yang ada hp tapi tak tahu nak jawab bila orang panggil!

    BalasPadam
  3. kakcik...
    terkejut sy bila dengar suara kakcik...
    dlm hati ni dah ingat salah nombor....huhuhu


    ngupe2.....nyaaaaaaaa


    mcm patah kaki laa kl sy tertinggal fon...heheheh...(patah kaki tapi masih boleh berjalan laaa....heheheh)

    BalasPadam
  4. Insyallah sejak guna hp ni ida memang tk pernah lagi tertinggal di mana2..mudah2an tk brlaku sebab penting sgt hp ni.

    BalasPadam
  5. hehee..pengalaman tertinggal tepon mmg menyukarkan rutin harian...cos the phone is part of us.

    BalasPadam
  6. Ada ler orang yang macam kucing ilang anak rini yaaa? hehehhe

    BalasPadam
  7. Nak jumpa AZIAN...!

    Nak jumpa BUJAL X...!!

    Nak jumpa semua!!!!

    BalasPadam
  8. dulu konon tgl hp dlm keta nak p solat..sekali letrik takde tibe2 tgh solat..takke haru..meraba2 dalam gelap. lepas tu tanak tinggal dah...eiii ngeri jugak bila fikir.

    BalasPadam
  9. kak cik..

    malangnya sya tak sempat nak makan makan di sana...
    mesti meriah majlis tu nanti.

    BalasPadam
  10. opss salah parking daaa.....

    kalau tertinggal tu, memang tak boleh nak buat apa lah
    tp lepas tu jenuh nak memanggil dan membalas sms adanya.

    BalasPadam
  11. handpone dah sama penting mcm IC kan kakcik. tp rasa lebih parah kalo tertinggal hp. hehe

    BalasPadam
  12. kebetulan pulak kakakku kakcik.. saya juga tertinggal tepon hari ni.. mati kutu saya dibuatnya.. hihihi..

    BalasPadam
  13. ops............
    nie ada apa ya??
    renion ker, (bila baca komen si azian dan kak azie..)
    binggung!!

    BalasPadam

Catatlah apa sahaja asalkan tidak menyinggung sesiapa.

Komen-komen yang tiada kena mengena atau sengaja dilontarkan untuk menyindir, akan kakcik buang. DIMAKLUMKAN JUGA, ADALAH HAK TUAN PUNYA BLOG INI SEPENUHNYA UNTUK MEMBUANG MANA-MANA KOMEN YANG DIRASAKAN TIDAK PERLU ADA ATAU DIBERI RUANG BERLEGAR DI SINI.