Kawan-kawan kakcik

Rabu, 14 September 2011

Rabu datang lagi...




InsyaAllah, Khamis hingga Jumaat pagi, aku dan suami akan berada di Sunway Hotel, Seberang Jaya.  BS yang berada di rumah adikku tak mahu mengikut.  Bagaimanapun dia berpesan, 'mak cakap dengan ayah, jangan bawa kereta laju-laju.  Pandu elok-elok dan berhati-hati di jalanraya'.  Iyalah Dik, mak akan sentiasa ingatkan ayah nanti, InsyaAllah.


38 ulasan:

  1. Salam kak Cik..

    Antiknya telefon tu.. ni kalau cik hubby tengok mesti geram..hehe.

    Berhati-hati di jalan raya..:)

    BalasPadam
  2. W/salam Nida...

    telefon tu terdapat di rumah saudara kakcik di Teluk Intan. Hanya sebagai hiasan dan tidak digunakan. :)

    BalasPadam
  3. cantek la tepon antik tu.. boleh guna ke kakcik?

    saya suker barang antik. nnt pi bali nak cari la..

    suker tgk gambar header baru tu.. comel2 semuanya

    BalasPadam
  4. ololo comel je BS suh sampaikan pesan kt ayah die hehe..berhati2 ye kakcik :)

    BalasPadam
  5. jangan pulak maknya tertidur nanti !

    BalasPadam
  6. BS dah besar dah tak mahu mengekor maknya lagi hihi

    BalasPadam
  7. saperlar tak sayang ayah, tapi ada makk kann.. kanns

    BalasPadam
  8. ok mak..ingat pesan adik tu yer....=)
    take care

    BalasPadam
  9. betul kata tuan haji tu kak cik, selalunya bila suami memandu si isteri lentok je kat sebelah...kebiasaannya...hehehee...

    BalasPadam
  10. Salam kak cik, semoga anda ceria sekeluarga.

    BalasPadam
  11. ala~~saya pagi jumaat baru nak gerak ke penang mak~~kalau tak ble jumpa~he~~

    BalasPadam
  12. Niez...

    kakcik tengok telefon tu hanya digunakan sebagai hiasan semata2. :)

    BalasPadam
  13. Kaklong...

    yang tersayang sentiasa di ingatan. :)

    BalasPadam
  14. Afikah...

    InsyaAllah. Semoga perjalanan kami selamat pergi dan balik. :)

    BalasPadam
  15. Kanda AL...

    selalunya kalau kami 'berjalan' berdua, saya jarang tidur. Ada2 sahaja hendak dicerita. Bila mengantuk, saya ajak suami berhenti di hentian sebelah atau RnR dan kami lelapkan mata bersama2 untuk seketika.

    BalasPadam
  16. Aju...

    dia seronok bermain dengan sepupunya tu, kalau tak dialah yang dulu masuk ke kereta. :)

    BalasPadam
  17. en_me...

    sayangilah semasa ada kanns... :)

    BalasPadam
  18. Cheqna...

    InsyaAllah mak akan ingat. :)

    BalasPadam
  19. Aina...

    kalau BS ada bersama, dia akan duduk di depan. Bila kakcik duduk di belakang memang selalu juga kakcik terlelap. :)

    BalasPadam
  20. W/salam AAP...

    terima kasih untuk doa itu. :)

    BalasPadam
  21. bujal...

    alaaa... nak jumpa di mana2 RnR pun dah berlainan arah! :(

    BalasPadam
  22. Chik Att...

    seperti biasa, bukan jalan2 sangat sebab suami ada jemputan di sana. :)

    BalasPadam
  23. menung panjang gambar yg bawah tu..nape? x tahu nk makan apa eh?

    BalasPadam
  24. salam kakcik,

    wah ..dah tukar header yeh
    pic anak akak tu dah mcm
    imam di mekah tau :)

    suka talifon antik tu

    BalasPadam
  25. mulianya hati sitembam tu...
    cayang dia.

    BalasPadam
  26. Rina...

    BS tu tengah fikir nak makan apa. Sudahnya makan nasi lemak yang maknya suapkan. :)

    BalasPadam
  27. W/salam Ati...

    kalau dengan Along mengimamkan solat, memang gayanya seperti imam di Mekah kerana itulah idolanya.

    BalasPadam
  28. Q...

    kakcik sendiri terharu mendengar pesanannya melalui telefon malam tadi. :)

    BalasPadam
  29. Wani...

    macam orang dewasa je gayanya. :)

    BalasPadam
  30. bagusnya dia pesan kat ayah dia gitu.. hehehe.

    BalasPadam
  31. PB...

    semoga dia dan abang2nya akan terus menjadi anak yang baik buat kami. :)

    BalasPadam
  32. kak cik antiklah telefon tu.kat rumah kak cik ke?


    sunway hotel seberang jaya tu kat penang ye?

    BalasPadam
  33. Cik Ina...

    iya, tapi Penang yang sebelah Tanah Besar, bukan di Tanjung sana. :)

    BalasPadam
  34. sitembam yang mengambil berat..
    hehheeh

    BalasPadam
  35. Diana...

    bila dia tiada di rumah, sunyi juga rasanya.

    BalasPadam

Catatlah apa sahaja asalkan tidak menyinggung sesiapa.

Komen-komen yang tiada kena mengena atau sengaja dilontarkan untuk menyindir, akan kakcik buang. DIMAKLUMKAN JUGA, ADALAH HAK TUAN PUNYA BLOG INI SEPENUHNYA UNTUK MEMBUANG MANA-MANA KOMEN YANG DIRASAKAN TIDAK PERLU ADA ATAU DIBERI RUANG BERLEGAR DI SINI.

Ada pertanyaan dan segan nak letak komen? Sila emel ke : kakcikseroja@gmail.com