Kawan-kawan kakcik

Rabu, 28 September 2011

Makcik gemuk...


Sesekali naik bas seronok juga (kalau dapat naik bas macam yang PM naik tu, laaaagiiiii seronok).  Tapi sekarang sedang fikir nak tidur saja.  Ngantuk!



40 ulasan:

  1. MLD...

    betul tu. Kalau cantik langsing tapi tak sihat, tak seronok juga, kan? :)

    BalasPadam
  2. Mimi...

    gambo lama tu, masa pergi kursus di Kuala Terengganu. :)

    BalasPadam
  3. gemuk ker..mcm biasa jer...yg penting sihatkann...

    BalasPadam
  4. kaklong pun dah lama tak naik bas...
    boleh relax2 dlm tu kan?heheheh!!

    BalasPadam
  5. Ainnioraini...

    selepas Ramadhan rasanya ada turun sikit berat badan, lepas Syawal pun dah boleh kancing dan zip kain yang dulunya ketat, harap2 taklah tergoda dengan makanan selepas ini. :)

    BalasPadam
  6. kaklong...

    siap boleh berangan2 dengan jayanya. :)

    BalasPadam
  7. gemuk sihat takper kakcik..

    herm.. rasanya dah lama tak naik bus.

    BalasPadam
  8. mana gemukla kak cik..gempal saja..hehe..comel pa..

    BalasPadam
  9. baru perasan muka kak chik ngan hubby lebih kurang. forever loving tu orang tua tua cakap. mana ada gemuk kak chik,

    BalasPadam
  10. macam anak2 su jugak, kalo dpt naik bas, happy sgt, berlari sakan dlm bas

    BalasPadam
  11. Salam kakcik,

    Kalau dapat naik bas macam yang PM naik tu, huiiss tak payah pandu kereta. Best tu.

    Mungkin dalam khayalan saja.

    BalasPadam
  12. RK...

    Alhamdulillah, tahun ni 'bil hospital' kakcik agak banyak kurangnya. Minta2 dah hujung2 tahun ni taklah kena masuk wad lagi. :)

    Kakcik berpeluang naik bas bila ikuti kursus yang dianjurkan pejabat.

    BalasPadam
  13. TB...

    gemuk dan gempal tu adik beradik sepusat sepusing je. :)

    BalasPadam
  14. Cik Ina...

    ramai juga orang kata wajah kami agak seiras. Mungkin sebab dah lama bersama kot. :)

    BalasPadam
  15. Su...

    kalau bas kosong atau tak ramai orang tak apa, kakcik pun kadang2 suka tukar2 tempat duduk. :)

    BalasPadam
  16. W/salam Kak Ani...

    kalau bas macam tu, duduk sampai ke Kutub Utara pun tak apa kot. Penat duduk, boleh baring! :)

    BalasPadam
  17. pergi bercuti lagi ke kakcik?

    kakcik ni susah senyum
    mcm hb ati je :)

    BalasPadam
  18. Ati...

    gambar masa kakcik dalam perjalan pergi kursus beberapa bulan lalu. :)

    Kakcik kalau senyum, macam tak jadi je. ;-)

    BalasPadam
  19. salam kenal, rasanya ok jer..tak kisah kak, janji sihat..:)

    BalasPadam
  20. Anaa...

    masam sebab senyum tak jadi! :)

    BalasPadam
  21. missbby...

    salam kenal. Ya, yang penting sihat dan gembira. :)

    BalasPadam
  22. hahhaa, kakcik, saya pon nak naik bus mcm PM tu, selami jiwa rakyat, hahah, 'bus' lah sgt mcm tu

    BalasPadam
  23. hahahhaa..tajuk entri kakcik ni buat saya tergelak....tak apa..yang penting sihat, dan kita bahagia..

    BalasPadam
  24. saya suka travel naik bus waktu malam..shiok! leh tidor.. :D

    BalasPadam
  25. naik bas otomatik mata layu hehehhee

    BalasPadam
  26. Yang penting sihat... Dah lama tak naik bas.. :)

    BalasPadam
  27. kalau saya.. saya tak suka orang panggil gemuk tapi kalau gebu ok lagi.. hahaha.. tapi betul kak.. tak kisahlah besar ke tak.. yang penting sihat takde penyakit..

    psstt: dah lama tak merasa naik bas..

    BalasPadam
  28. Aina...

    tak 'yang punya' pun bosan tengok macam tong berjalan. (~_~)

    BalasPadam
  29. Zul...

    menyelami jiwa ke atau sekadar mengelabui mata? ;-)

    BalasPadam
  30. Aju...

    bila takut, mata pun jadi segar!

    BalasPadam
  31. AzMask...

    betul. Kesihatan tu penting, kalau tidak nak ke mana pun tak boleh. :)

    BalasPadam
  32. Aizamia...

    gemuk dan gebu tu rasa macam berbeza perkataan tapi maksudnya sama saja...hehehe...

    BalasPadam

Catatlah apa sahaja asalkan tidak menyinggung sesiapa.

Komen-komen yang tiada kena mengena atau sengaja dilontarkan untuk menyindir, akan kakcik buang. DIMAKLUMKAN JUGA, ADALAH HAK TUAN PUNYA BLOG INI SEPENUHNYA UNTUK MEMBUANG MANA-MANA KOMEN YANG DIRASAKAN TIDAK PERLU ADA ATAU DIBERI RUANG BERLEGAR DI SINI.

Ada pertanyaan dan segan nak letak komen? Sila emel ke : kakcikseroja@gmail.com