Kawan-kawan kakcik

Rabu, 7 September 2011

Hari ini hari Rabu ...

...  bersamaan 9 Syawal 1432H









Setakat ini, anakku ini tak pernah berkira kalau pasal makan.


42 ulasan:

  1. along...
    bila nak belanja cheqna pulak????
    hehehehehe

    BalasPadam
  2. Cheqna...

    Along kata datanglah ke sini. :)

    BalasPadam
  3. ada tiga org jejak tu, yg mana satu anak kakcik seroja.. ehehe, maaf zahir batin erk

    BalasPadam
  4. Sedapnya...Akak menarik minat saya utk memilih menu itu berbuka hari ini hihi

    BalasPadam
  5. wow nasi goreng ada sotong tu mesti bestkan

    BalasPadam
  6. Cheqna...

    nanti mama ajak Along jalan-jalan ke sana. :)

    BalasPadam
  7. en_me...

    anak kakcik yang di tengah tu. :)

    BalasPadam
  8. Aju...

    kakcik belum tahu nak masak apa untuk berbuka nanti. Semalam dah buat spaghetti dan puding karamel. Nasi pun tetap ada. Mungkin nak ghoreng mi untuk petang ini. :)

    BalasPadam
  9. Su...

    nasi goreng tu kakcik punya, tapi tak habis makan. Mungkin sebab perut dah penuh.

    BalasPadam
  10. saya pun tak ponah berkira, tambah2 kalau ado yg belanjo

    BalasPadam
  11. sedap anak akak baju merah tu membedal tu..patula montel..ha ha..

    BalasPadam
  12. IS...

    itu sudah semestinya. Bila ada yang belanja, tugas kita makan saja. :)

    BalasPadam
  13. Kang Latep...

    yang berbaju merah tu, anak adik kakcik (anak buah kakcik la). :)

    BalasPadam
  14. menunya lebih kurang sama bila kami makn diluar...boleh la belanja klu macam ni..hehehehe

    BalasPadam
  15. Kaklong...

    kalau makan di kedai makan ala thai... itu jugalah menunya. :)

    BalasPadam
  16. aduh kakcik..tgh puasa ni buat terliur je....mula pikir nk masak apa buka nnti.

    BalasPadam
  17. banyak betul makanannya! hehehe...

    ada buat open house ke kakcik?

    BalasPadam
  18. Ida...

    InsyaAllah, kakcik pun masih berpuasa. Tak tahu nak masak apa pula petang nanti. :)

    BalasPadam
  19. Dr DZ...

    untuk makanan 10 orang tu. :)

    Kalau kakcik buat makan2, nak datang tak?

    BalasPadam
  20. Niez...

    taklah banyak mana, tapi bagi seorang budak 10 tahun jumlah tu agak banyaklah juga. :)

    BalasPadam
  21. kalau menu mcm kat atas .... saya pun tak berkira kak cik ...belasah ...

    BalasPadam
  22. Chik Att...

    kebetulan masa pergi makan2 tu, perut kakcik masih kenyang, jadi tak banyak yang dapat kakcik belasah! :)

    BalasPadam
  23. kc boleh tahan dgn tayangan kc ni...dan2 rasa lapo la plak...

    kc jom tngk hadiah apa dr pict WW saya tu....

    BalasPadam
  24. SALAM SYAWAL,
    MACAM2 RASA ! KAT MANA NI ? RUMAH KE ATAU RESTOREN ?

    BalasPadam
  25. sedap nye la tengok lauk ikan tu posa2 camnie..iskh..

    BalasPadam
  26. Sedap2nya menu kat atas meja.. hhheee.. best kalu org belanja.. belasah je mkn.. hhhaaa..

    Ps: kat mana nih..??

    BalasPadam
  27. bestnya kak cik..lama tak p makan kat luar..

    BalasPadam
  28. as salam kakcik..

    sedapnyaaaa...lg sedap klu org belanja

    BalasPadam
  29. senang kak kalau tak berkira psl mkn =)

    semua menu2 tu menarik tp kena mkn ramai2 baru best mcm akak ni..kalau izan sorg2 tak best la plak hehe

    BalasPadam
  30. Ladyzul...

    Alhamdulillah, bertambah erat kasih kalian. Bukan hanya kerana emas berlian tapi kerana kasih berpanjangan dalam redha Tuhan. :)

    BalasPadam
  31. Salam Dato' LF...

    di restoran Juara Tomyam, Kg. Baru je. :)

    BalasPadam
  32. Acu...

    nanti kita pergi makan sama2 bila dah raya semula, nak? :)

    BalasPadam
  33. mama maman...

    anak kakcik tu memang suka belanja makan (tengoklah badan dia). Kami makan di restoran Juara Tomyam, Kg. Baru. :)

    BalasPadam
  34. TB...

    anak sulung kakcik tu yang rajin bawa kami makan kat luar. Mungkin sekarang giliran dia membelanja keluarga sebelum dia ada tanggungjawab ke atas rumahtangganya nanti. :)

    BalasPadam
  35. W/salam Musang...

    memang seronok kalau kita hanya makan dan orang lain yang keluarkan duit untuk bayar, kan? :)

    BalasPadam
  36. ~izan~...

    makan ramai-ramai memang seronok. Kalau sorang2 macam tak ada selera pulak. :)

    BalasPadam

Catatlah apa sahaja asalkan tidak menyinggung sesiapa.

Komen-komen yang tiada kena mengena atau sengaja dilontarkan untuk menyindir, akan kakcik buang. DIMAKLUMKAN JUGA, ADALAH HAK TUAN PUNYA BLOG INI SEPENUHNYA UNTUK MEMBUANG MANA-MANA KOMEN YANG DIRASAKAN TIDAK PERLU ADA ATAU DIBERI RUANG BERLEGAR DI SINI.