Kawan-kawan kakcik

Rabu, 7 September 2011

Dia pun nak beraya juga...

Gambar diterima melalui emel...




54 ulasan:

  1. silap2 yang sambut jadi lauk raya~keh keh~~

    BalasPadam
  2. cute je gaya buaya tu dtg beraya ye..awat dia tak pakai baju raya?hehe

    BalasPadam
  3. nk mkn rendang ayam agaknya tu hehe

    BalasPadam
  4. kalau yang macam ni datang beraya..tuan rumah yang larik..hahahha
    tapi kan...buaya darat lagi bahaya..kan kan kan..

    BalasPadam
  5. teringat boye yg deme jumpe kt filipina semlm.. besor gajah!

    BalasPadam
  6. Wani...

    siap pulak nak memakannya? ;-)

    BalasPadam
  7. WBH...

    buaya zaman moden... hehehe...

    BalasPadam
  8. TB...

    baju dia dah habis basah. :)

    BalasPadam
  9. Musang...

    siap buat permintaan nak ayam kampung! :)

    BalasPadam
  10. CS...

    kena cium la pulak - kot2 boleh bertukar jadi putera encem. :)

    BalasPadam
  11. Ezza...

    buaya air ni dah tentu kita tahu bahayanya, yang buaya darat tu lagi mengelirukan... ;-)

    BalasPadam
  12. AzeedA...

    beso gajah ke atau lagi beso dari gajah? :)

    BalasPadam
  13. eeee, takut ye kak...

    sekali dia ngap, raya sakan la boya tu sebab kenyang sebulan...huhuhu

    BalasPadam
  14. adoiiii seram nyeeee
    huuh tu jenggah tgk sarapan pagi ke ??

    BalasPadam
  15. mamaNoriz...

    bahaya juga rumah atas air ni. Bukan saja boye, ulau pun mungkin datang melengkau2... seram pulak kakcik.

    BalasPadam
  16. ieda...

    dia datang nak duit raya! :)

    BalasPadam
  17. Assalamualaikum.... saya datang nak beraya. Tak payah kerusi meja sebab saya menyelar je...hikhik....

    BalasPadam
  18. SALAM,
    KAT MANA NI ? ITU BETUL JENIS BUDAYA DARAT !

    BalasPadam
  19. wah!! kenduri besar nie...satu kampung kenyang makan...hahahhaa

    BalasPadam
  20. Kakzakie...

    waa'alaikummussalam. Masukla... saya nak terjun ikut tingkap ni. :)

    BalasPadam
  21. PB...

    itulah. Silap2 tuan rumah yang terjun ke air. :)

    BalasPadam
  22. lieynanilaz...

    agak2 berapa nak bagi ya? :)

    BalasPadam
  23. W/salam Dato' LF...

    saya pun tak tahu kat mana. :)

    BalasPadam
  24. Acu...

    nak makan buaya ke? hehehe...

    BalasPadam
  25. CT...

    mujur juga rumah kita bukan atas air kan? :)

    BalasPadam
  26. SN...

    kakcik dapatr gambar tu dari emel. Lokasinya kakcik tak pasti kat mana. Takut kan?

    BalasPadam
  27. kalau saye terus jer cabut lari..tak mau tunggu lagi.. takutt...

    BalasPadam
  28. kakcik... takutnya kalo umh tepi sungai cmtu.. kt smarahan kot. hehe

    BalasPadam
  29. hah? biar betol kak? adeeh. naya gk dapat tamu raya mcm ni. haha. nak share lah gmbr ni. :D

    BalasPadam
  30. Ainnoraini...

    itulah kakcik kata, silap2 tuan rumah yang terjun ke air! :)

    BalasPadam
  31. Cyana...

    kakcik juga agak gambar ni di 'sebelah-sebelah sana', tapi tak berani nak pastikan... :)

    BalasPadam
  32. PM...

    kena siapkan dengan rendangnya sekali. :)

    BalasPadam
  33. Chik Att...


    kena bagi ayam golek! :)

    BalasPadam
  34. belogamiyo...

    jangan2 tetamu tu bawak mutiara dalam mulut dia! ;-)

    BalasPadam
  35. mesti dia terbau rendang sebab tue dia datang huhu...takut lihat badanya , boleh tahan besarnya huhu..

    BalasPadam
  36. Amy...

    atau dalam rumah tu ada kambing panggang tak? :)

    BalasPadam
  37. Adess.. boyo dtg menziarah dan nak beraya..yer.. hehehe.. :)

    BalasPadam
  38. Rinna...

    boye dah jemu makan makanan mentah! :)

    BalasPadam
  39. Salam Kakcik,

    "Nak ayam sekorrrr! Datang nak beraya!"

    BalasPadam
  40. W/salam Yong...

    cukup ke sekor je? :)

    BalasPadam
  41. Assalam Sis!

    Ini udah kira vip guest ni Kak!! Bagi je segala ketupat yg ada...

    BalasPadam
  42. W/salam Rayyan...

    kalo dah terjulo macam itu, usahkan nak bagi ketupat, silap2 kakcik yang pengsan dulu. :)

    BalasPadam
  43. Rina...

    hahaha... dengan ketupat2 bertaburan entah ke mana... :)

    BalasPadam

Catatlah apa sahaja asalkan tidak menyinggung sesiapa.

Komen-komen yang tiada kena mengena atau sengaja dilontarkan untuk menyindir, akan kakcik buang. DIMAKLUMKAN JUGA, ADALAH HAK TUAN PUNYA BLOG INI SEPENUHNYA UNTUK MEMBUANG MANA-MANA KOMEN YANG DIRASAKAN TIDAK PERLU ADA ATAU DIBERI RUANG BERLEGAR DI SINI.