Kawan-kawan kakcik

Rabu, 17 Ogos 2011

Jamu mata ...



36 ulasan:

  1. roti apakah itu?
    atas pinggan atau atas meja kah itu??

    BalasPadam
  2. Pn Dr...

    roti kat Restoran AlRawsha - rotinya lebih besar dari pinggan. 3 orang boleh kenyang. :)

    BalasPadam
  3. elemek kekcik....mekenen ereb lah! *sambil golek2 kepala. hihihi~

    BalasPadam
  4. gB...

    goyang kepala tara apalaaaa... jangan goyang itu v*nt*t suda laaaa... posaaaa... :)

    BalasPadam
  5. ye.. ye.. sy pernah makan roti tu.. boleh la..

    BalasPadam
  6. Fazz...

    masa masih panas - oklah, bila sejuk - liat! :)

    BalasPadam
  7. hohoho.. kakcik.. fagi-fagi sudah ada gamvar makhanan kah?
    bikin ana lafar lah! :D

    BalasPadam
  8. gmbor memule tu kemendenye kakcik? fish+chips ek?

    BalasPadam
  9. huhuhu...pagi2 dah kena jamu mata nie. al-rawsha dkt bulatan kampung pandan ker?

    BalasPadam
  10. Dr Hanie...

    sevenarnya kakcik suda kirin ilham la... tak tahu mahu tulis atau letak gamvar afa... :)

    BalasPadam
  11. AzeedA...

    itu chicken kebab style AlRawsha. Along punya makanan tu. :)

    BalasPadam
  12. eelobor...

    gambar makanan tu tak 'mengancam' sangat, kan? :)

    Ya - AlRawsha di Kg Pandan.

    BalasPadam
  13. Kakcik ini kalau makan sorang mesti tak terhabis....:)

    BalasPadam
  14. Kakzakie...

    roti tu memang tak terhabiskan kalau makan seorang. :)

    BalasPadam
  15. belum berkesempatan makan roti ini =)

    BalasPadam
  16. Cheqna...

    meh datang KL, mama bawa pergi makan. :)

    BalasPadam
  17. Mimi...

    sedap bagi yang suka. Bagi kakcik, ok je. :)

    BalasPadam
  18. Tina...

    saboooo... lambat lagi nak berbuka. :)

    BalasPadam
  19. makanan arab? Tak tertelan tekak saya...hihii

    BalasPadam
  20. tersilap time lg....huhuhuhuuh...sambil tutup mata...

    BalasPadam
  21. makan roti arab tak perlu pun ke arab saudi...:)

    BalasPadam
  22. intan...

    ala - bukan sedap sangat pun makanan tu! :)

    BalasPadam
  23. Wani...

    memang tak sama dengan makanan kita, kan? :)

    BalasPadam
  24. Ladyzul...

    kalau tutup mata macamana nak menaip? :)

    BalasPadam
  25. JunAina...

    kat KL ni bersepah2 restoran makanan Arab. :)

    BalasPadam
  26. Kakcik, ni menu berbuka kah? kalau qema kena hadap nasi gak time berbuka ..tekak org kg hihi

    BalasPadam
  27. Qema...

    menu selepas berbuka dan sebelum bersahur. :)

    BalasPadam
  28. makanan arab ya kakcik..?sedapnya..

    BalasPadam
  29. Siti...

    sedap bagi yang suka. :)

    BalasPadam
  30. AM...

    kalau tahan tak makan 3 hari tak apa juga. :)

    BalasPadam

Catatlah apa sahaja asalkan tidak menyinggung sesiapa.

Komen-komen yang tiada kena mengena atau sengaja dilontarkan untuk menyindir, akan kakcik buang. DIMAKLUMKAN JUGA, ADALAH HAK TUAN PUNYA BLOG INI SEPENUHNYA UNTUK MEMBUANG MANA-MANA KOMEN YANG DIRASAKAN TIDAK PERLU ADA ATAU DIBERI RUANG BERLEGAR DI SINI.