Kawan-kawan kakcik

Rabu, 8 Ogos 2012

Doa hari ke 19 Ramadhan ...

"Ya Allah, penuhkan bahagian ku dengan keberkatan dan mudahkan bagiku menuju ke arah kebaikan. Jangan kau jauhkan aku daripada ketenteraman kebaikan, wahai pemberi petunjuk kepada kebenaran."

8 ulasan:

  1. Amin .. kalau dapat penuh pun tapi tak berkat, nak buat apa .. buat penat je kan !

    BalasPadam
  2. Amin
    semoga kita sentiasa melakukan kebaikkan di dunia..

    BalasPadam
  3. amin..
    moga usaha yang kita membuahkan hasil.. ;)

    BalasPadam
  4. Ya Allah... berkatilah doa kami ini. Amin ya robbal 'alamin....

    BalasPadam
  5. Amin..Moga Alllah perkenankan...

    p/s: terasa cam sekejap sahaja..tup2 dah masuk hari ke-19....Pe2..MOga my lovely KakCikS sihat2 di sana bersama famili tersayang:)

    BalasPadam
  6. amin...
    semoga ada kebaikan untuk kita semua dibulan yang mulia ni...

    BalasPadam
  7. Amiin.. Ya Allah, perkenankanlah doa kakcikku ini, dan doa-doa kami sekelian..

    BalasPadam

Catatlah apa sahaja asalkan tidak menyinggung sesiapa.

Komen-komen yang tiada kena mengena atau sengaja dilontarkan untuk menyindir, akan kakcik buang. DIMAKLUMKAN JUGA, ADALAH HAK TUAN PUNYA BLOG INI SEPENUHNYA UNTUK MEMBUANG MANA-MANA KOMEN YANG DIRASAKAN TIDAK PERLU ADA ATAU DIBERI RUANG BERLEGAR DI SINI.