Kawan-kawan kakcik

Selasa, 5 Julai 2011

Makan - makan di Kuala Perlis...

Sedap ke?  Hmmmm...  mungkin kami salah pilih kedai!


Aku tiada 'semangat' hendak bercerita hari ini.  Letih jiwa, letih minda dan letih segala-galanya!


Mak letih, Bangcik pun ikut rasa letih!













42 ulasan:

  1. kedai kat depan hotel brasmana ke?

    BalasPadam
  2. Assalamualaikum Kakcik,

    Fresh nampak ikan tu.

    BalasPadam
  3. ~yus~

    'indah rupa dari rasa' ;-)

    BalasPadam
  4. Wa'alaikummussalam Kak Ani...

    tak habis dimakan pun! :(

    BalasPadam
  5. knapa kakcik... indah rupa dari rasa ke? memang sakit hati kalau cam tu ..kan, tambah2 tak padan pulak reganya

    saya pun penat sangat hari ni... malam td tak tido anak demam

    BalasPadam
  6. ibuintan...

    mungkin tak sedap pada tekak kakcik tapi bagi orang lain, tiada masalah pun!

    Badan kakcik rasa lesu sangat hari ini.

    BalasPadam
  7. ha... kena pilih kedai yg kena ngn selera. Bila berkunjung ke sini, makanan yg selalu dipilih adalah ikan bakar atau pun ikan 3 rasa. stim jarang...mungkin depa tak pandai buat kot..

    BalasPadam
  8. shida...

    kadangkala badan yang letih pun akan mempengaruhi selera makan kita.

    BalasPadam
  9. Lihta gambar macam sedap kenapa kakcik kata salah pilih tempat?

    Bangcik memang nampak letih je auntie lihat....

    BalasPadam
  10. Kakzakie...

    bagi tekak kakcik, masakan itu memang kurang rasa!

    BalasPadam
  11. abc tu yg menggeoda jiwa raga!

    BalasPadam
  12. miloais...

    hubby kakcik yang punya tu. :)

    BalasPadam
  13. cari air yang menyegarkan makcik~~he~~

    BalasPadam
  14. bujal...

    makcik rasa nak cari tilam dan bantal!

    BalasPadam
  15. saya pun letih tgk makan tu kakcik.. hehehe

    BalasPadam
  16. aaawwww abc...lama tak makan...


    kak...chill kak...
    mari kita rest :)

    BalasPadam
  17. apsal tiada semangat....
    kalau letih bole rehat...

    BalasPadam
  18. Biasanya makan kat kuala perlis sedap. agaknya hari tu mood tukang masak sudah lari ke laut kot.

    BalasPadam
  19. Niez...

    semoga sakit yang Niez alamai itu akan segera pulih. Ada makan ubat tak?

    BalasPadam
  20. Mimi...

    kalau boleh nak pergi bercuti sorang2 je rasanya - bawa diri jauh2...

    BalasPadam
  21. MLD...

    kalau boleh memang nak rehat dalam erti kata tak perlu memikirkan apa2...

    BalasPadam
  22. AzMask...

    mungkin juga. Atau dia tak boleh beri tumpuan sebab nak tonton Maharaja Lawak!

    BalasPadam
  23. aduh kak pagi2 layie dah tgk sotong grg tepung nie huhuhuhu

    BalasPadam
  24. hehhee.. betul2.. letih membuatkan nak sumbat apa pun tak lalu nak lalu tekak..
    heheh.. kak cik tak puas holiday lagi ke>>>

    BalasPadam
  25. Ieda...

    sotong goreng tepung tu sedap dicecah sos. :)

    BalasPadam
  26. IS...

    ABC adalah kesukaan suami kakcik. :)

    BalasPadam
  27. Shida...

    sebenarnya, bila balik dari bercuti, penatnya berganda!

    BalasPadam
  28. hmm tak sedap la tu ye kakcik?.. rega ok tak? kalo tak sedap, rega tak mahal tak pe lagi, yang lagi menyakitkan jiwa raga, udah la tak sedap, mahal lak tuh.. hehehe. .sajer jadik nasik tambah.. :)

    BalasPadam
  29. Anaa...

    harga? hmmm ... boleh tahan juga mahalnya.

    BalasPadam
  30. tu tandanya tuan punya kedai org yang bijak dlm mengatur strategy sbb kebanyakaan pelanggan memang akan makan melalui matanya dulu... kemudian baru rasa..

    BalasPadam
  31. kak cik sayang...

    herm...yummy..yummy...
    bestnya...k.cik slalu dpt JJCM...

    BalasPadam
  32. Q...

    lain kali tak singgah lagilah jawabnya (kalau tak lupa) :)

    BalasPadam
  33. PynGees...

    kakcik ni bermusim juga dapat JJCM (kalau suami nak bawa) :)

    BalasPadam
  34. Chik Att...

    badan kakcik ni dah tua, tak boleh nak lasak2 sangat (Kak Nita tu lagi tua, tapi cergas bukan main, kan?) ;-)

    BalasPadam
  35. kakcik...sotong tepung ker? mcm cinongeng jek.. hehe.

    BalasPadam
  36. Cyana...

    sotong tepung tu perwakilan Sabah yang order pada masa yang lain (bukan masa kita makan sama2 tu) :)

    BalasPadam

Catatlah apa sahaja asalkan tidak menyinggung sesiapa.

Komen-komen yang tiada kena mengena atau sengaja dilontarkan untuk menyindir, akan kakcik buang. DIMAKLUMKAN JUGA, ADALAH HAK TUAN PUNYA BLOG INI SEPENUHNYA UNTUK MEMBUANG MANA-MANA KOMEN YANG DIRASAKAN TIDAK PERLU ADA ATAU DIBERI RUANG BERLEGAR DI SINI.

Ada pertanyaan dan segan nak letak komen? Sila emel ke : kakcikseroja@gmail.com