Kawan-kawan kakcik

Rabu, 6 Julai 2011

Jadual hujung minggu sebelum Ramadhan...

InsyaAllah, akan berada di tempat-tempat ini :

Teluk Intan : 8 - 9 Julai

Hotel Grand Continental Kuala Terengganu : 15 - 17 Julai

Sandakan, Sabah : 22 - 24 Julai

Semua gambar diambil dari arkib Pakcik Google


Adik nak ikut...
Adik nak ikut...















48 ulasan:

  1. bujal...

    kebelakangan ini pakcik banyak bermesyuarat di sana. :)

    BalasPadam
  2. IS...

    mungkin untuk tahun ini sahaja (eh!.. kalau tak silap tahun depan ada lagi program yang hendak dijalankan di sana...)

    BalasPadam
  3. mmg pad..

    kak.....
    ayu pun nak ikut..shopping baju raya

    BalasPadam
  4. Ayu...

    pad?

    jom ikut kakcik jom... :)

    BalasPadam
  5. CikCeria...

    jom...jom... (ikut je, tambang bayo sendiri - hehehe...)

    BalasPadam
  6. alah kakcik..saya baru jer balik dari teluk intan..kalau idak leh laga2 pipi dgn kakcik :)

    BalasPadam
  7. bestnya dpt gi sane...lps meeting leh gi makan2...seebelum puase..:)

    BalasPadam
  8. MDT...

    itulah.. entah bilalah kita ni dapat berjumpa. :)

    BalasPadam
  9. kak cik ni best betul..jln2 ajo..hehee

    makan angin mmg best kan kak..tu psl adik nk ikut..hehe

    BalasPadam
  10. Ate...

    dah ada peluang, pergi je. :)

    BalasPadam
  11. Anntaj...

    ke Teluk Intan tu, menziarahi mertua.

    ke KT pula kerana kursus.

    ke Sandakan kerana suami ada mesyuarat.

    :)

    BalasPadam
  12. Mama SN...

    tak boleh nak bawa adik tu kecuali ke Teluk Intan, mungkin kami akan balik anak-beranak. :)

    BalasPadam
  13. wah kak full agenda nie :) bestnya .. nak ikutttt :)

    BalasPadam
  14. saya bagi nama baru untuk kakcik.

    SuperKakcik!

    BalasPadam
  15. Wah bestnya... aktiviti penuh hujung minggu.

    BalasPadam
  16. ieda...

    yang tak besnya, bila balik bertimbun pakaian yang kena 'diuruskan'.

    Jomla... :)

    BalasPadam
  17. gB...

    dah super duper, lepas tu letih lesu! :)

    BalasPadam
  18. AzMask...

    yang tak bestnya, sebab kat rumah tu kakcik seorang je perempuan. Jadi, bila balik dari 'jalan2', macam nak patah pinggang melipat dan mengemas pakaian. Yang lain2 tu, hero2 kakcik boleh tolong uruskan. :)

    BalasPadam
  19. Adik datang JB jumpa auntie masa mak-abah tak ada. Apasal mak adik busy sangat nie? Mak kena buat auditing di semua tempat ke dik?...

    BalasPadam
  20. Kakzakie...

    kalau boleh memang nak kepit adik tu ke mana-mana. Tapi kena tengok jadual dan keadaan juga. Tahun lepas dah bawa dia dan bangcik 6 hari 5 malam pusing Sarawak. Tahun ini pun baru je bawak dia orang. Kena tengok budget sama. :)

    BalasPadam
  21. Rina...

    yang tak seronoknya - kena keluar duit sendiri untuk tambang dan cuti pun dah nak habis! ;-)

    BalasPadam
  22. Assalamualaikum Kakcik,

    Wah best tu, bertukar-tukar angin.

    BalasPadam
  23. perghhh..luas pandangan kakcik pi negeri org kan

    BalasPadam
  24. Wa'alaikummussalam Kak Ani...

    luas juga dompet ternganga menunjukkan isinya dah tak ada! :)

    BalasPadam
  25. Sahrom...

    setakat dalam Malaysia je... :)

    BalasPadam
  26. mesti dah expert dgn negeri Sabah kan???

    BalasPadam
  27. Acu...

    belum expert lagi. Kena duduk terus kat sana, baru boleh 'tunjuk pandai'. :)

    BalasPadam
  28. wah byk tempat tu kak.... bestnyer... ciklin pun nak ikuttt.... eh lupa umar pun sama... hhehe

    BalasPadam
  29. Ciklinn...

    bawa Umar? Kena gomollah budak kecik tu. Jommmm... :)

    BalasPadam
  30. wah kak chik..
    asyik jln2 je ye.
    best nya..

    BalasPadam
  31. Pn Nani...

    penatnya sama naik nanti. :)

    BalasPadam
  32. TK...

    best tengok tempat orang, tak best kalau duduk dalam bilik hotel je. :)

    BalasPadam
  33. banyak kali kakcik ke Sabah kan...

    happy holiday kakcik...:)

    BalasPadam
  34. wah cuti2 malaysia tu...pergi terengganu borong terus serunding...boleh makan time berbuka nanti =)

    BalasPadam
  35. Dr DZ...

    kebetulan suami ada kerja di sana. Ikutlah sementara boleh ikut! :)

    BalasPadam
  36. Zurae...

    satu cadangan yang bagus tu. :)

    BalasPadam
  37. jadual hujung minggunya menarik..
    tentu dpt berjalan2 yee..

    BalasPadam
  38. Sal...

    'berjalan' sewaktu dalam kenderaan sahaja. Terutama ke KT itu, sebenarnya kerana menghadiri kursus. :)

    BalasPadam
  39. assalamualaikom kakcik :)
    teman ndak yg menaghe chondong tu tlg bwkkan blk buleh? hehehe

    BalasPadam
  40. Wa'alaikummussalam AzeedA...

    kalo setakat FM, buleh le teman bawak balik. :)

    BalasPadam
  41. ajumohit...

    terima kasih sudi singgah dan tinggal komen. Kalau asyik makan angin, bertambah kembung kakcik nanti. :)

    BalasPadam

Catatlah apa sahaja asalkan tidak menyinggung sesiapa.

Komen-komen yang tiada kena mengena atau sengaja dilontarkan untuk menyindir, akan kakcik buang. DIMAKLUMKAN JUGA, ADALAH HAK TUAN PUNYA BLOG INI SEPENUHNYA UNTUK MEMBUANG MANA-MANA KOMEN YANG DIRASAKAN TIDAK PERLU ADA ATAU DIBERI RUANG BERLEGAR DI SINI.

Ada pertanyaan dan segan nak letak komen? Sila emel ke : kakcikseroja@gmail.com