Kawan-kawan kakcik

Isnin, 25 Julai 2011

Beza...



Dari gambar di atas, agaknya apa beza di antara aku dan suamiku?

Petunjuknya...

v

v

v

v

v

Andai aku minta suami merakam gambar ini, harus kapal itu tidak akan kelihatan!

Adik rasa mesti ada yang kata Adik ni
anak Cik Ina... macam tiada beza wajah
kami, kan?














22 ulasan:

  1. kakcik.................

    ala. jgn fikir tang beza...
    fikir ttg bahagia ya,,,

    BalasPadam
  2. Ayu...

    hahaha... laju Ayu lari ya? :)

    BalasPadam
  3. Ayu lagi...

    perbezaan itu yang membawa kepada keindahan.

    Sebenarnya, maksud kakcik - suami kakcik tu, kalau diminta ambil gambar, bukan dia tahu nak adjust bagi nampak jelas!

    BalasPadam
  4. kan dah agak..mesti lelaki tak pandai sangat nak amik gambo ni..tak leh fokus kasi gambo clear ye dop mama??
    hehehe

    BalasPadam
  5. gambar tu kat KK kan

    kakcik makan tak kat situ?

    BalasPadam
  6. cheqna...

    tu la pasalnya - bila mama minta dia ambil gambo, mama dah dapat agak hasilnya cemana!

    BalasPadam
  7. Niez...

    bukan di KK, tapi di Sandakan. Berhampiran dengan kapal TLDM. :)

    BalasPadam
  8. Mujur skrg pakai digital camera. Kalau kamera dulu2 harus takde kepala ye Kakcik? Hehe..

    BalasPadam
  9. kira suami kakcik fokus pada wajah jelita isterinya saja... ;p

    BalasPadam
  10. beza yang paling ketara ialah kakik wanita dan sidia tu lelaki heh3...

    kalau kakcik tanya ttg persamaannya ialah dua2 tu bila bergambar suka pegang tiang har3.....

    best ek dapat jalan-jalan tempat orang...er...kdg saya terfikir banyaknya kakcik punya cuti heh3...

    BalasPadam
  11. dah tahu jwpannya..tkpe kak cik..janji bahagia..suka tguk kakcik dgn hsb..kemana2 berdua je..

    ida pernah ada impian mcmtu dulu2 tp...apakan daya..

    BalasPadam
  12. ooooooooo
    sama mcm en zalie..
    kurang seni dalam tangkap gambar

    ayu dah kata..
    kakcik ada seni..
    so cepat2....
    tangkap DSLR satu, 2 ker.... 3 ker..

    hahahhaha


    LARI!!!!!!!!

    BalasPadam
  13. usah cari perbezaan..cari persamaan..nanti yea..ermmmm..saiz badan hampir sama..ha ha..

    BalasPadam
  14. Assalam kakchik

    Selamat berbahgia terus. cute foto..

    BalasPadam
  15. kak cik memang berbakat dalam ambik gambo

    BalasPadam
  16. Assalamualaikum Kakcik,

    Lagu 'kita serupa'.

    Selamat berbahagia kakcik.

    BalasPadam
  17. heeehehe ... maksud tersirat tuuu

    BalasPadam
  18. macam en. suamiku.. janji bila snap gambar tu ada.. tapi kalau blur, amik lagiler jawabnye..

    BalasPadam
  19. ok la tu kakcik..angel yg lebih luas..lebih byk yg boleh nampak hihihi..

    BalasPadam

Catatlah apa sahaja asalkan tidak menyinggung sesiapa.

Komen-komen yang tiada kena mengena atau sengaja dilontarkan untuk menyindir, akan kakcik buang. DIMAKLUMKAN JUGA, ADALAH HAK TUAN PUNYA BLOG INI SEPENUHNYA UNTUK MEMBUANG MANA-MANA KOMEN YANG DIRASAKAN TIDAK PERLU ADA ATAU DIBERI RUANG BERLEGAR DI SINI.